دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شب مهتابی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شب مهتابی

کتاب شب مهتابی نوشته‌ی نوشین فرزین فرد، داستانی جذاب برای کودکان گروه سنی ب است.

در بخشی از کتاب شب مهتابی می‌خوانیم:

حیوانات جنگل، توی میدان که درست وسط چند سرو بلند و کاج پیر قرار داشت، دور هم جمع شده و با اشتیاق منتظر شروع مسابقه بودند. کلاغ سیاه با صدای بلند از بالای کاج پیر، شروع مسابقه را اعلام کرد. هر حیوان باید یک قصه‌ی جذاب تعریف می‌کرد و اگر قصه‌اش رای بیشتری می‌آورد به عنوان بهترین قصه گوی جنگل انتخاب می‌شد. وقتی نوبت جغد باهوش رسید، فیل بزرگ، او را صدا زد تا روی سکو برود و قصه‌اش را برای بقیه بگوید. جغد از خجالت نگاهی به من انداخت و جلو رفت و قصه‌اش را شروع کرد. بعد از رای‌گیری، قصه‌ی جغد باهوش بالاترین امتیاز را آورد و به عنوان بهترین قصه‌گوی جنگل سبز انتخاب شد. حیوانات از خوش حالی برایش دست زدند و با جیغ و هورا او را تشویق کردند. در همین لحظه فیل بزرگ خرطومش را بالا گرفت.

شیپور زد و گفت:
- لطفاً ساکت! لطفا ساکت! باید همگی از خرس شکمو بابت برگزاری و همکاری در این مسابقه تشکر کنیم.
جغد باهوش، عینک ته استکانی‌اش را روی بینی جابه‌جا کرد. به طرفم آمد. دست‌هایش را دور شانه‌هایم انداخت و از من عذرخواهی کرد. من و جغد باهوش ناراحتی‌هایمان را کنار گذاشتیم و دوتایی روبوسی و آشتی کردیم. از آن روز به بعد، هر شب کنار لانه‌ی جغد باهوش جمع می‌شویم و به قصه‌هایش که با آب و تاب برایمان می‌گوید گوش می‌دهیم.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، کتاب داستان کودک، داستان آموزنده، کتاب داستان هدیه تولد، داستان بچگانه، داستان مصور، داستان مصور کودکانه، دانلود قصه های کوتاه کودکانه pdf، pdf قصه های کودکانه، pdf کتاب داستان کودکان، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، کتاب آموزشی برای کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.