دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ دو مرد. یک پیام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟ دو مرد. یک پیام

نویسندگان: رابرت کیوساکی-دونالد ترامپ

بیایید دیگر فکر نکنیم که کجا و در چه کشوری زندگی می‌کنیم و مشغول به چه کاری هستیم. بدترین چیز برای ما، چه در قالب فردی و چه در عرصه ملی، این است که یکجا بنشینیم، تماشا کنیم و دست روی دست بگذاریم یا کم‌کم در لاک امن خودمان فرو رویم.

اما فراموش می‌کنیم که برای پیشرفت باید همیشه آماده وقوع اتفاقات ناخوشایند باشیم. اگر حواسمان را جمع کنیم که معمولا در این مورد خوب جمع کرده‌ایم! می‌توانیم بوی ناخوشایند مشکلات را استشمام کنیم.
در یک جامعه‌ی توسعه یافته توصیه‌ی مالی مناسب برای فقرا این نیست که «نگران نباشید، بلاخره دولت از شما حمایت خواهد کرد»، یا به قشر متوسط بگوید «شغلی بیابید، به سختی کار کنید، پس انداز داشته باشید، برای نرسیدن به خطر فقر و افزایش تامین مالی در آینده، سرمایه گذاری‌هایتان را افزایش دهید.»

ترامپ به همراه نویسنده‌ی کتاب «پدر پولدار»، رابرت کیوساکی، کتابی نوشته‌اند به نام «چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟» او در این کتاب به قشرهای مختلف جامعه آموزش می‌دهد که چطور می‌توانند مدیریت مالی را یاد بگیرند و مشکلات خود را در این زمینه حل کنند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب های دونالد ترامپ، دانلود کتاب های رابرت کیوساکی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، کسب درآمد، موفقیت در کسب و کار،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.