دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی میراث زخمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی میراث زخمی

در این روزگار با عبور از کنار ابنیه و آثار تاریخی کمتر بنایی را یافت می کنی که در و دیوار آن خالی از یادگاری نویسی کنده کاری و زخم وخراش نباشد به هر طرف که نگاه میکنی آثاری از ادم های بی فکر که برای جاودانگی نام خود دست به تخریب این میراث ارزشمند می زنند در کشوری که تعداد آثار تاریخی آن بی شمار است و جهانیان چشم حیرت به این میراث دارند ظلم بزرگی است که دارندگان این میراث در حفظ آن کوتاهی کنند و دست به چنین عمل ناپسندی بزنند.

گویندگان:

زهره حسنی

عاطفه سادات میر حسینی

زمان:5:49

کلمات کلیدی: تاریخ ایران، میراث زخمی، حفاظت از میراث فرهنگی، میراث فرهنگی ایران، آثار باستانی، اهمیت آثار باستانی، حفظ میراث فرهنگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.