دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مغز خفته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مغز خفته

در کتاب "مغز خفته" بیشتر به فیزیولوژی و عصب شناسی خواب پرداخته شده است، درک درست از خواب و رویا مستلزم داشتن پیشینه ای ذهنی در مورد مفهوم هشیاری و آگاهی و حالات تغییر یافته آن است.

خواب، بی اغراق یکی از بغرنج ترین مشکلاتی است که انسان متفکر را در طول قرون به خود مشغول داشته است. این معمای رفتار شناختی، به تازگی مورد بررسی دقیق قرار گرفته و از رهگذر همین نیم نگاه موشکافانه، حقایق زیادی در مورد آن آشکار گشته است. روزگاری رؤیا و خواب چیزی شبیه به مرگ موقت یا توقف فعالیت های حیاتی بدن دانسته می شد، اما امروز این دیدگاه دیگر در میان اهل نظر طرفداری ندارد.

خواب، حالتی از هشیاری است، شیوه ای از فعالیت است و بخشی مهم از زندگی همه ما را تشکیل میدهد. ما در هنگام خواب، به همان شدتی «زنده» هستیم که در بیداری. تنها چیزی که در خواب دگرگون می شود و تا بدین پایه مایه حیرت ما را فراهم آورده، تغییر حالت هشیاری ماست. دگرگونی فیزیولوژیکی که بازآرایی اطلاعات در دستگاه اعصاب مرکزی را به دنبال دارد و به نوبه خود به پدید آمدن رؤیا این معمای کهن می انجامد.

کلمات کلیدی: روانشناسی خواب، عصب شناسی خواب، خواب، هوشیاری در خواب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.