دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاهش وزن استثنایی با بکار گیری قدرت ضمیر ناخودآگاه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاهش وزن استثنایی با بکار گیری قدرت ضمیر ناخودآگاه

امروزه افراد برای رسیدن به وزن متعادل و ایده ال خود به روش های زیادی متوسل شده اند، روش هایی از قبیل گیاهخواری، ورزش های سخت و طاقت فرسا و رژیم های کنترلی اعصاب خورد کن که برای ثانیه به ثانیه ما قانون خوردن و حرکت کردن وضع می کنند و هیچ کدامشان ما را به نتیجه دلخواه نمی رساند، که اکثرا هم به واسطه متخصصان تغدیه و مربیان ورزش تنطیم می شود .

اما موفقیت در زمینه تناسب اندام و وزن ایده آل به سرعت دارد از این روش های استرس زا فاصله گرفته و روش های نوین روانشناسی جای آن را می گیرد. روانشناسی کاهش وزن مستقیما با ذهن شما کار دارد و با کنترل و مدیریت هیجانات به شما این قدرت و توانایی را می دهد که بر وسوسه های خوردن و تنبلی در ورزش و تحرک غلبه کنید و موفق شوید .

روانشناسی کاهش وزن معتقد است که عوامل زیادی در درون و محیط اطراف ما وجود دارد که می تواند بر نحوه غذا خوردن و همچنین تمایلات غذایی ما تاثیر مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد. اگر آنها را به درستی شناخته باشیم می توانیم مدیریت شان کنیم .در ادامه به بررسی و شناخت بیشتر عوامل روانشناسی و درونی کاهش وزن می پردازیم.

کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.