دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاهش وزن سریع و فوری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاهش وزن سریع و فوری

به مقدار اضافی وزن بدن، که برای یک قد سالم خاص، در نظر گرفته می شود چاقی و اضافه وزن گفته می شود اضافه وزن و چاقی پنجمین علت مرگ و میر جهانی است. حداقل 8.2 میلیون بزرگسال در هر سال در اثر یک نتیجه ای از اضافه وزن یا چاق بودن می میرند. 44 درصد در اثر بیماری دیابت، 82 درصد بیماری های ایسکمیک قلب و بین 7٪ و 44 ٪ سرطان های خاص با اضافه وزن و چاقی مرتبط هستند. بیش از 23 میلیون کودک دارای اضافه وزن در کشورهای در حال توسعه و 43 میلیون نفر در کشورهای توسعه یافته زندگی می کنند.

در حال حاضر عوامل خطرساز قلبی عروقی در جوانان مبتلا به اضافه وزن و چاق بدتر شده و شواهد اولیه آترواسکلروز آشکار با اختلال عملکرد اندوتلیال و افزایش کلسیم عروق کرونر در درصد بالایی از جوانان مبتلا به اضافه وزن وجود دارد. مشکلات روانی اجتماعی متعددی در میان جوانان دارای اضافه وزن و چاق افزایش یافته است علت اصلی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل انرژی بین کالری مصرف شده و کالری خورده شده است. چربی بالا در غذاهای پر انرژی سبب افزایش کالری دریافتی می شود. شیوع عدم فعالیت بدنی و کم تحرکی در اثر (اشکال در کار کردن، تغییر شیوه های حمل و نقل و افزایش شهرنشینی)، تغییر در رژیم غذایی و الگوهای فعالیت فیزیکی اغلب ناشی از تغییرات زیست محیطی و اجتماعی و نبودن سیاست های حمایتی در بخش هایی مانند( بهداشت، کشاورزی، حمل و نقل، برنامه ریزی شهری، محیط زیست، پردازش مواد غذایی، توزیع، بازاریابی و آموزش و پرورش) می باشد که سبب چاقی شده است.

کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، دانلود کتاب چاقی، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، آموزش کاهش وزن، رازهای کاهش وزن، کاهش وزن شهره لرستانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.