دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش بافندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش بافندگی

هوشنگ نصرتی و زهرا خرم طوسی در کتاب آموزش بافندگی، تعاریف اساسی، مفاهیم اصلی و مراحل مختلف تولید پارچه را به صورت مختصر و روشن بیان می‌کنند. در بیشتر موارد سعی شده است با استفاده از تصاویر و نمودار‌های مفید به آموزش عمیق‌تر مطالب کتاب کمک شود به نحوی که بتوانید مانند یک خودآموز از آن استفاده کنید.

نساجی عبارت است از ریسندگی یا بافندگی. در این هنر برای تولید پارچه، دو مجموعهٔ مجزا از نخ‌ها و رشته‌ها که تار و پود نامیده می‌شوند، در هم بافته شوند. رشته‌های تار در قطعهٔ پارچه به صورت طولی، و رشته‌های پود در عرض از این سو به آن سو می‌روند.

دانش نساجی در مورد الیاف و نخ‌های کاربردی در صنایع نساجی، پارچه‌های بافته‌شده، منسوجات بی‌بافت، پوشاک، کاربردهای نساجی در سایر صنایع، روش‌های تولیدی و کنترل کیفی مرتبط، به تحقیق می‌پردازد.

کلمات کلیدی: آموزش بافندگی، دانلود کتاب بافندگی، آموزش انواع بافت، آموزش بافتن فرش، نساجی، دانلود کتاب رشته نساجی، آموزش بافت با ماشین، کتاب نساجی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.