دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 7 گام ساده برای موفقیت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 7 گام ساده برای موفقیت

افراد موفق چه  گام هایی برای رسیدن به اهداف برمیدارند؟

 بزرگترین راز افراد موفق چیست؟

دو نکته بسیار مهم برای رسیدن به آنچه میخواهیم چیست؟

می دونیم که همه ما دوست داریم و میخواهیم فردی موفق باشیم. اگر چه هرکسی تعریف خاص خودشو از موفقیت داره و همه ما به سمت هدف یا اهدافی که دوست داریم به اونها برسیم، تلاش میکنیم.

شما می تونین به رویاهای خودتون برسین، شما می تونین به اهدافتون برسین و شما می تونین یک انسان موفق باشید! این فقط کمی صبر، پشتکار، و پایبندی به گام های ساده ای را می خواد که می تونید از امروز شروع به برداشتن آنها کنید.

مهم نیست که فعالیت چقدرسخته، و هدف یا موفقیت تو هر موردی چقدر دور از دسترس نشون میده، شما می تونید با تقسیم کردن و جزء به جزء کردن هدف و موفقیت بهش برسین. و این کار شدنیه درست مثل یه پازل که وقتی دونه بدونه قطعاتشو کنار هم میگزارین در نهایت یه طرح سخت و مشکل رو بدست می آرین.

امروز می خوام  به تکه های اون قطعات پازل بپردازم و 7 گام ساده  به تو دوست خوبم نشون بدم برای موفقیتی که امروز دارم. این مراحل، کوتاه اما بسیار قدرتمند هستند و می تونند زندگی تو  رو تغییر بدن؛ اگر به اونا  پایبند باشی.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.