دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برخاستن ماده شیر: بیدار شده و جهان خود را تغییر دهید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برخاستن ماده شیر: بیدار شده و جهان خود را تغییر دهید

ماده شیر از چُرت عصرگاهیاش برمیخیزد و تصویری باشکوه از قدرت، اشتیاق و زیبایی را نشان میدهد. حضور محض او از شیرهای جوان حفاظت میکند و آنها را نیرو میبخشد. ماده شیرها در گروه، کسانی هستند که بر جهانی که تحت نفوذ آنهاست، اثر میگذارند.
شما نیز یک ماده شیر هستید.
شما هم شیر زن هستید.

سال ۱۹۹۴ بود. شبی مانند دیگر شبهای زندگیم. پس از تلاشی سخت برای منظم کردن خانه، دیروقت به رختخواب رفتم. به عنوان
مادر بارداری که سه پسر کوچک داشت، در آن روزها عمیقا میخوابیدم. کافی بود چشمانم را ببندم تا به خواب روم و تنها با صدای بچه ها، زنگ ساعت یا آخرین اشعه ی آفتاب که از پنجره ی اتاقم می تابید، بیدار شوم. اما آن شب که خوابیدم، سپیده دم در حالی که بر خود می لرزیدم، بیدار شدم.
ساعاتی پیش از طلوع آفتاب، رویایی غیرعادی اما آشکار دیدم. درحقیقت اگر بخواهم آن را خواب بدانم، به این معناست که به شکل
خواب یا سایه به سراغم آمده است، اما اینطور نبود. من مرتب خواب میبینم اما نه به این شکل. در عالم خواب، خود را لرزان یافتم. در برابرم صحن های بود که به زمان و مکان دیگری تعلق داشت. احساس کردم دیگر روی زمین راه نمیروم. در جایگاهی آسمانی قرار داشتم؛ مکانی پر از نور و بدون تاریکی.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی، کتاب زنان، روانشناسی زنان، برخواستن ماده شیر، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، زنان، حقوق زن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.