دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ترکیب بازی درمانی با رفتار درمانی شناختی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ترکیب بازی درمانی با رفتار درمانی شناختی

کتاب ترکیب بازی درمانی با رفتار درمانی شناختی نوشته‌ی آتنا دروز، شامل مجموعه‌ای از مقالات صاحب‌نامان عرصه‌ی بازی درمانی و رفتار درمانی شناختی است.

در دنیایی که از دیدگاه بسیاری بازیچه‌ای بیش نیست، شاید بازی درمانی بهترین روش برای بهبود مشکلات روانشناختی باشد! بی‌دلیل نیست که این کتاب در ایالات متحده خوش درخشید چرا که آتنا دروز مؤلف کتاب، ستارگان این رشته را گرد هم جمع کرده و جوهره‌ی اصلی آموزه‌های آن‌ها را در اختیار خوانندگان قرار داده است. این کتاب پس از نشر در ایران نیز به جمع نامزدهای برترین کتاب فصل در رشته‌ی روانشناسی پیوست.

بازی برای کودکان مانند نفس کشیدن حیاتی و طبیعی است و نه تنها یک عامل محوری بلکه عنصری حیاتی برای دوران رشد در کودکان است و می‌تواند احساسی از قدرت و کنترل را به کودک بدهد که ناشی از حل مشکلات و مهارت یافتن در تجربیات، ایده‌ها و مسائل جدید است. در نتیجه می‌تواند به ایجاد اعتماد به نفس و پیشرفت او کمک کند. هم چنین کودکان در بازی و مداخلات بازی محور می‌توانند بدون نیاز به سخن گفتن، به صورت نمادین، و یا عملی، ارتباط برقرار نماید. 

نگارنده بازی درمانی را در شش فصل همراه با تکنیک‌های متعدد و کارآمد با این عناوین شرح داده است: منطق ترکیب بازی درمانی؛ تاریخچه و بنیان مفاهیم بازی درمانی؛ درمان‌های موثر؛ روش‌های سودمند بازی درمانی؛ ترکیب و بکارگیری تکنیک‌های بازی محور با CBT و مراقبت درمانگر از خود.

کلمات کلیدی: کتاب تربیتی کودکان، دانلود کتاب روانشناسی، آموزش به خردسالان، بازی درمانی pdf، آموزش مهارت های اجتماعی کودک، مقاله بازی درمانی رایگان، آموزش بازی گروهی به کودکان، کودک یاری، مقاله بازی درمانی pdf، انواع بازی درمانی pdf، روانشناسی کودکان، دانلود کتاب آموزش کودکان، رفتار درمانی، بازی درمانی کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.