دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در ستایش زندگی یا اسرار مگو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در ستایش زندگی یا اسرار مگو

ما نسل "بحران" هستیم و دقیقا قبول بحران خویش و گذار از بحران فردی و جمعی به ما امکان داده است که حال به قدرت و "هویتی نوین"، خلاقیتی نوین دست یابیم. ما نسلی هستیم که هم بحران خویش و هم بحران فرهنگ خویش را در تمامی عرصه های فردی، سیاسی و فرهنگی چشیدیم و مجبور شدیم از "هفت خوان" خویش عبور بکنیم. هم در دیدار با مدرنیت و با لمس قدرت ها و ضعف های جهان مدرن، مجبور به عبور از "متاروایتهای مدرن" و بحران فردیت مدرن و آفرینش جهان و فردیت متفاوت خویش شدیم.
کتاب کنونی نمادی از این "نسل نو" و قدرت نو و "نخستزادی" از این نسلی است که در واقع یکایک شما خوانندگان و هر ایرانی جزو آم هستند. زیرا یکایک ما به حالات و درجات مختلف این بحران مدرنیت ایرانی را با جسم و جان خویش و در هر پدیده و رخداد سیاسی یا فرهنگی خویش چشیده ایم و اکثریت ایرانیان به شیوه خویش به دنبال دستیابی به این جهان نو و قدرت نو و ساختار نو و مدرن بوده و هستند.

کلمات کلیدی: روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی، روابط اجتماعی، جسم شناسی، روانشناسی افسردگی، اسرار مگو، خودشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.