دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اندیشه ورزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اندیشه ورزی

دنیا به این بزرگی و با این قدمت، برنامه دارد. ( برنامه آفرینش و هدایت جهان هستی ) آیا این اندوهگین نیست من برای زندگی خودم هیچ برنامه ای نداشته باشم؟!

و حیات خویشتن را تنها بر اساس اصلِ احتمال و تصادف به سرانجام برسانم

آیا این غم انگیز نیست من باشم ولی بدون برنامه و بی هدف باشم ؟

آری زندگی را من انتخاب نکرده ام ولی می توان و میشود؟

زندگی کردن را انتخاب کرد. برنامه داشتن یا برنامه نداشتن را من و تو انتخاب می کنیم و مسلماً کسی که برنامه دارد به حتم اهدافی هم دارد که برگزیده است و در پی تحقق اهداف خود، برنامه اش را انتخاب و تدوین کرده است. انسان وقتی بدون برنامه و هدف باشد به این معنی است که در مسیر زندگی حیوانی ( غافل از خویشتن و طبیعت ) گام برمی دارد و در یک سطح ابتدایی به حیات ادامه می دهد و بیشتر زنده است تا اینکه زندگی کند. حیوانات زنده اند ولی زندگی نمی کنند و از دنیایی به این بزرگی فقط به تعدادی غرایز ( جسمی و جنسی ) خود اکتفاء کرده اند و از لذت بی پایان جهان هستی، غافل و محروم مانده اند.

کلمات کلیدی: فکر کردن، موفقیت، اندیشیدن، زندگی، هدف زندگی، هدف، روانشناسی، متن روانشناسی، کتاب مصور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.