دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سفری به دنیای شگفت انگیز علم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سفری به دنیای شگفت انگیز علم

کتاب سفری به دنیای شگفت انگیز علم شامل نکات جالب علمی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان است.

مطالب این اثر، مباحثی جذاب درباره‌ی علومی مانند فیزیک، شیمی، هندسه و زمین‌شناسی می‌باشد که با تصاویر زیبا، اندکی جنبه‌ی هنری نیز به آن داده شده است. هدف این کتاب ارائه‌ی فرمول‌ها و مطالب درسی نیست؛ بلکه گوشه‌ای از زیبایی‌ها و شگفتی‌های جهان آفرینش را به تصویر می‌کشد.

در بخشی از کتاب سفری به دنیای شگفت انگیز علم می‌خوانیم:

احتمالاً متوجه این موضوع شده‌اید که مثلاً وقتی یک ماشین آتش نشانی در حال آژیر کشیدن به شما نزدیک می‌شود، صدای آژیر آن «زیر» است؛ اما وقتی از شما دور می‌شود، صدای آژیر آن «بم» به نظر می‌رسد. دلیل چیست؟

در فیزیک پدیده‌ای وجود دارد به نام «پدیده دوپلر» که طبق آن، اگر منبع تولیدکننده صوت یا شنونده، در حال حرکت باشند، صدایی که شنونده می‌شنود با صدایی که توسط منبع تولید می‌شود، متفاوت است. مثلاً اگر شنونده و منبع صوتی به هم نزدیک شوند، صدایی که شنونده می‌شنود «زیرتر» از صدایی است که منبع تولید می‌کند، و اگر شنونده و منبع صوتی از هم دور شوند، شنونده صدا را به صورت «بم» می‌شنود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب دانستنیهای علمی pdf، کتاب علمی کودکان، بهترین کتاب علمی برای نوجوانان، اطلاعات عمومی برای کودکان و نوجوانان، دانستنی های علمی، دانلود کتاب علمی، کتاب مصور، کتاب مصور کودک، آشنایی با سیارات، آشنایی با کهکشان ها، زمین شناسی، شگفتی های آفرینش، شیمی، فضا، زمان، فیزیک، قانون نسبیت، کویر، معادلات نسبیت اینشتین، هندسه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.