دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF بیماریهای قلبی و درمان آن با گیاهان دارویی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی بیماریهای قلبی و درمان آن با گیاهان دارویی

بیماریهای قلبی عروقی در حال حاضر جزو سه علت اول مرگ و میر و ناتوانی انسان در سراسر دنیا بوده و در حال تبدیل شدن به اصلی ترین عامل مرگ و میر یا ناتوانی در اغلب کشورها می باشد. اگرچه خطرات ناشی از بیماریهای بیماریهای عفونی و مسری بدلیل ماهیت واگیری آنها سریع و قابل مشاهده فوری است امّا عوارض ناشی از بیماریهای مزمن مثل بیماریهای قلبی عروقی برای بیمار و جامعه،  ماندگارتر، ناتوان کننده تر و پرهزینه تر بودن،  در همان حال قابل پیشگیری می باشند. امکان ایجاد بیماریهای قلبی عروقی بعد از سن ۴۰ سالگی در مردان ۵۰% و در زنان ۴۰% است.  هرچند بعضی از عوامل ایجاد و پیدایش بیماریهای قلبی عروقی مثل جنس مرد، سن و نژاد و ژنتیک غیر قابل مداخله هستند، امّا روشهایی برای کنترل سایر عوامل خطر قابل تغییر و در نتیجه پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی و یا حداقل به تأخیر انداختن بروز آنها وجود دارد.

علل بیماری های قلب و عروق و نیز علائم ونشانه های آن بسته به نوع بیماری متفاوت است.

 

فهرست

مقدمه

مهم ترین علائم مرتبط با بیماریهای قلبی عروقی

خطرات درد یا سوزش در قلب

علت های گرفتگی رگ های قلب

علت تیر کشیدن قلب

اثرات ورزش بر بیماریهای قلبی

ورزش های برای قلب

برای بیماری قلبی چه بخوریم و چه نخوریم؟

21 شیوه موثر برای سلامت قلب

گیاه درمانی در بیماریهای قلبی - عروقی

گیاهان موثر بر بیماریهای قلبی

درمان تپش قلب با گیاهان دارویی

منابع

کلمات کلیدی: علائم بیماریهای قلبی، علت گرفتگی رگ های قلب، اثرات ورزش بر بیماریهای قلبی، گیاه درمانی در بیماریهای قلبی، درمان تپش قلب با گیاهان دارویی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.