دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان

کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان نوشته‌ی حامید احمدی، به مهم‌ترین و جامع‌ترین تجهیزات پزشکی اعم از تجهیزات تشخیصی و درمانی می‌پردازد.

پیشرفت علوم در قرن حاضر و در تمامی عرصه‌های علمی بر کسی پوشیده نیست به گونه‌ای که هر روز شاهد پیشرفت در تکنولوژِی، صنعت و دیگر رشته‌های علمی هستیم. با پیشرفت علوم نیاز به تالیف، ترجمه و گردآوری کتب مختلف در عرصه های گوناگون بیش از پیش احساس می‌شود و در این راستا اقدامات زیادی صورت نگرفته است؛ خاصه در کتب آموزش عملی و کاربردی.

پیشرفت علم مهندسی پزشکی مستثناء از این قاعده نیست و با وجود نو پا بودن این رشته‌ی علمی در کشور روز به روز شاهد پیشرفت آن، چه در عرصه دانشگاهی و چه در عرصه صنعت هستیم و کتب مختلفی نیز در این راستا تا حدودی تألیف و ترجمه گردیده‌اند ولی با این وجود هنوز کتاب جامعی جهت معرفی و آموزش اپراتوری و عملیِ تجهیزات پزشکی مطابق با استانداردهای کمپانی‌های سازنده و یا دیگر استانداردهای بین‌المللی تألیف و منتشر نگردیده است.

از سویی نیاز شدیدی جهت تألیف کتابی در راستای معرفی و آموزش تجهیزات پزشکی عمومیِ بیمارستانی برای بسیاری از کاربرانِ تجهیزات پزشکی، اعم از پزشکان، پرستاران، کاردانان و کارشناسان اتاق عمل، دانشجویان و مهندسین پزشکی و غیره در کشور عزیزمان احساس می‌گردد.

در بخشی از کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان می‌خوانیم:

تجهیزات و وسایل پزشکی را می‌توان به دو دسته کلی مصرفی (مانند آبسترانگ، ست ونتیلاتور و یا میکروست) و غیر مصرفی (مانند دستگاه الکتروکاردیوگرافی الکتروشوک و یا ونتیلاتور) تقسیم نمود. لذا همانطور که مشخص گردید تجهیزات پزشکی دامنه وسیعی از یک سرنگ یا استتوسکوپ گرفته تا دستگاه CT Scan، MRI و PET را شامل می‌شود که همین موضوع تالیف کتاب جامعی در زمینه تجهیزات پزشکی را سنگین می‌کند.

کلمات کلیدی: pdf کتاب تجهیزات پزشکی، کتاب تجهیزات پزشکی و بیمارستانی pdf، تجهیزات پزشکی طراحی و کاربرد pdf، آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان، تجهیزات بیمارستانی، آشنایی با کالای پزشکی، تجهیزات عمومی بیمارستانی و کلینیک های پزشکی pdf، تجهیزات عمومی بیمارستان، pdf آشنایی با تجهیزات پزشکی، کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان pdf، دانلود pdf کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.