دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کمیک سفرهای گالیور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کمیک سفرهای گالیور

سفرهای گالیور اثر جاناتان سویفت یکی از آثار ماندگار و کلاسیک ادبیات انگلیسی است، که در این کتاب به صورت مصور و خلاصه روایت شده است. در این داستان هجو و همراه با شوخی، که به نوعی سیاستمداران انگلستان در اوایل 1700 م. را دست می‌اندازد، به دنیاهای تخیلی بسیاری سفر خواهید کرد.

با گالیور در سفرهایش همراه شوید. او به سرزمین «لی ­لی ­پوت» می­‌رود که مردمی ریز در حدود 15 سانتی متر دارد. سپس به کشور مردم غول­ پیکر به نام «براب ­دینگ ­نَگ» می‌­رود. و بعد به سرزمین «هوی ­هن ­هنمز» ‌ها که اسب­‌هایی هوشمند و فهیم هستند. موجوداتی وحشی شبیه انسان را رام می‌کنند، که «یاهو» (Yahoo) نام دارند!

جاناتان سوییفت (Jonathan Swift) را یکی از چیره‌دست‌ترین نثرنویسان ادبیات انگلیسی می‌شناسند. معروف‌ترین اثر او سفرهای گالیور است. همچنین از آثار کوتاه‌ترش می‌توان، قصه یک لاوک، پیشنهاد مؤدبانه و نبرد کتاب‌ها را نام برد.

کلمات کلیدی: کمیک تصویری، داستان مصور، کمیک جالب، کمیک هیجانی، کمیک علمی، کمیک علمی تخیلی، کمیک تخیلی، کمیک سفرهای گالیور، کتاب سفرهای گالیور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.