دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رازیانه؛ گیاه هورمونی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رازیانه؛ گیاه هورمونی

کتاب رازیانه؛ گیاه هورمونی نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، در مورد خواص و مضرات رازیانه و روش‌های کاشت و پرورش آن صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب رازیانه؛ گیاه هورمونی می‌خوانیم:

پرورش گیاه رازیانه عمدتاً از طریق بذور جنسی آن انجام می‌پذیرد زیرا بنظر می‌رسد که از این طریق می‌توان با سهولت و اطمینان بیشتری به تعداد لازم از آن دست یافت.

استفاده از بذور "رازیانه" برای تکثیر بویژه در مناطقی که آن را به عنوان گیاه یکساله پرورش می‌دهند، می‌تواند بسان یگانه شیوه کارآمد مطرح گردد.

دورۂ زیست پذیری بذور جنسی "رازیانه" در حدود 3-1 سال است.

بذور " رازیانه" را قبل از کاشت برای مدت 2-1 روز در داخل آب شرب می‌خیسانند، تا بدین طریق موجب تسریع در جوانه زنی (germination) آن‌ها پس از کاشت در داخل خاک گردند.

بذور "رازیانه" برای جوانه زنی مطلوب به محدوده دمائی 21-16 درجه سانتیگراد نیازمندند.

کلمات کلیدی: رازیانه در بارداری، رازیانه برای مردان، رازیانه برای لاغری، رازیانه برای شیردهی، خواص رازیانه، خواص رازیانه تازه، خواص رازیانه برای زنان، خواص رازیانه برای پوست، خواص رازیانه دم کرده، خواص رازیانه برای تخمدان، کاشت رازیانه، کاشت رازیانه در گلدان، کاشت رازیانه در ایران، زمان کاشت رازیانه، نحوه کاشت رازیانه، روش کاشت رازیانه، طرز کاشت رازیانه، دانلود رایگان کتاب رازیانه گیاه هورمونی، دانلود pdf کتاب رازیانه گیاه هورمونی، رازیانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.