دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نفرین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نفرین

کتاب نفرین نوشته‌ی آتوسا میرزاپور، داستان مرموز و جذاب مردم دهکده‌ای را به تصویر می‌کشد که سال‌هاست از چیزی در هراس هستند از این رو سه نوجوان تصمیم می‌گیرند تا راز این ترس را برملا سازند.

در بخشی از کتاب نفرین می‌خوانیم:

چاهی که آبرسان ساکنان این دهکده است دقیقا در کنار دیوار نفرین شده است. قدیمی‌ها معتقدند که حتی آبی که در چاه‌های ما جریان دارد متفاوت از سرزمین مجاور است و در آن جا تمام چاهها از خون پرشده‌اند. به هرحال کودکان هم در پرسه زدن‌های بی‌پایانشان توان نزدیکی به دیوار را ندارند. مادرانشان درست مثل مادران ما قصه‌های زیادی از درد و رنج و خون برای آن‌ها گفته‌اند

در این دهکده هر ساله چهارم ژوئن مراسمی برگزار می‌شود که در آن به محاکمۀ علنی مجرمان می‌پردازند و یا اگر پادشاه کسی را شایسته تشویق بداند، او را به نشان شجاعت مزین می‌کند. امروز، چهارم ژوئن، همه مجرمان محاکمه و درستکاران به پاداش خود می‌رسند.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب نفرین، دانلود pdf کتاب نفرین، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان معمایی، داستان ترسناک جدید، داستان ترسناک رایگان، دانلود داستان ترسناک رایگان، دانلود pdf داستان ترسناک رایگان، دانلود داستان رازآلود، داستان معمایی، داستان معماگونه، داستان رازآلود، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک رایگان، دانلود رایگان داستان ترسناک، داستان ترسناک دانلود، داستان ترسناک رایگان pdf، داستان ترسناکpdf، کتاب ترسناک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.