دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت

کتاب صوتی راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت نوشته‌ی راندا برن، قدرت واقعی قانون جذب در رسیدن به اهداف را به شما نشان می‌دهد. این کتاب فوق‌العاده به شما می‌آموزد که چگونه از این قدرت استفاده کنید و خوشبختی، عشق و ثروت را در زندگی خود جاری کنید.

سال 2006 بود که انتشار مستند «راز» تحولی اساسی را در دنیای آثار خودسازی رقم زد. این مستند که در زمان خود بسیار پیشگامانه و مهم تلقی می‌شد،‌ برای اولین بار از قانون جهانی جذب سخن گفته بود. اواخر همان سال راندا برن کتابی را تحت عنوان راز منتشر کرد که خیلی سریع به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانر موفقیت و خودسازی بدل شد. اثری که مشغول مطالعه‌ی آن هستید، در ادامه‌ی کتاب پرفروش راز به نگارش درآمده و راندا برن در آن شیوه‌ی به‌کاربستن قانون جذب را در جنبه‌های مختلف زندگی آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی راز می‌شنویم:

سالم بودن به چه معناست؟ ممکن است فکر کنید سالم بودن به این معنیه که شما بیمار نیستید؛ اما سالم بودن بسیار بیشتر از این‌هاست. اگه احساس خوبی دارید، حستون معمولیه یا اصلاً حس خوبی ندارید، پس سالم نیستید. سالم بودن همون احساسیه که کودکان کوچیک احساس می‌کنن.

کلمات کلیدی: قانون جاذبه، طریقه انرژی گرفتن از کائنات، قدرت ذهن، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به هدف، رسیدن به خوشبختی، شادی، قانون جذب، مجموعه کتاب های راز، کتاب راز 365 روز، کتاب راز پنهان، کتاب پرفروش، کسب ثروت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.