دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب احادیث مصور (جلد نخست)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب احادیث مصور (جلد نخست)

احسان کوثری نیا در کتاب احادیث مصور (جلد نخست) تعدادی از احادیث و سخنان معصومین (علیهم السلام) در زمینه‌های گوناگون را به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه و گردآوری کرده و به صورت مصور ارائه می‌کند.

مرجع هر حدیث در زیر تصویر آن است. این کتاب به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. مباحث احادیث ارایه شده عبارتند از موضوعات اجتماعی، تاریخی، اخلاقی، فرهنگی، و.... با توجه به بهره‌گیری از تصاویر زیبا و جذاب و متنی آسان و روان برای ارائه عمده مطالب مطرح شده در این کتاب، فهم و درک آن‌ها بسیار راحت و جذاب بوده و برای عموم مخاطبان با هر سطحی از تحصیلات، سودمند خواهد بود.

با توجه به گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، مطالب این کتاب می‌تواند برای گسترش فرهنگ دینی و افزایش اطلاعات مذهبی مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی گوناگون، مورد استفاده قرار گیرد. کتاب حاضر، جلد نخست این مجموعه است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

کلمات کلیدی: حدیث، حدیث معصومین، احادیث معصومین، احادیث، حدیث از امام علی، حدیث از امام صادق، حدیث به انگلیسی، حدیث از پیامبر، حدیث دو زبانه، حدیث از معصومین، حدیث های معصومین، دانلود حدیث معصومین، حدیث زیبا از معصومین، عکس نوشته حدیث معصومین، حدیث اخلاقی از معصومین، حدیث در مورد ائمه معصومین، حدیث از معصومین علیه السلام، کتاب دو زبانه، کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی، دانلود رایگان کتاب حدیث، کتاب حدیث pdf، دانلود کتاب احادیث پیامبر pdf، زیباترین احادیث پیامبر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.