دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درخت نان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درخت نان

کتاب درخت نان نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، مصارف دارویی، غذایی، ترکیبات شیمیایی، اکولوژی و بسیاری دیگر از موارد این گیاه پرخاصیت را به طور کامل همراه با تصاویر شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب درخت نان می‌خوانیم:

درخت نان (breadfruit) با نام علمی "Artocarpus altilis" از خانواده "توت‌ها" یا "موراسه" (Moraceae) از مهمترین گیاهان مولد غذا در مناطق استوائی مرطوب و پرباران محسوب می‌شود. در واقع میوه‌های درختان نان به عنوان یک ماده غذائی اصلی برای ساکنین اقالیم گرمسیری شمرده می‌شود و نامی که بر آن گذاشته‌اند، نشانگر ارزش و اهمیت بسیار زیاد آن می‌باشد. "درخت نان" زیبا و سریع‌الرشد از مناطق گرمسیری دنیای قدیم منشأ گرفته ولیکن امروزه در سرتاسر مناطق استوائی کره زمین از: مالزی، اندونزی، فیلیپین، هند تا گینه نو، جزایر پولینزی، میکرونزی، هاوائی و کارائیب گسترش یافته است.

کلمات کلیدی: میوه درخت نان در ایران، خواص درخت نان، طریقه مصرف میوه نان، عکس میوه درخت نان، خواص درخت نان، درخت نان چیست، درخت نان صحرایی، درخت نان به انگلیسی، فواید میوه درخت نان، درخت نان، کاشت درخت نان در ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.