دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در میان سایه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در میان سایه‌ها

کتاب در میان سایه‌ها نوشته‌ی مایکل اونداتیه، داستان دختر نوجوانی در دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد که برای پیدا کردن نشانی از والدینش سفری عجیبب و طولانی را آغاز می‌کند.

سال 1945 در حالی که چیزی به پایان جنگ جهانی دوم باقی نمانده است، والدین ناتانائیل و ریچل تصمیم می‌گیرند فرزندانشان را نزد یکی از دوستانشان -ماث- بگذارند تا از لندن خارج و راهی سنگاپور شوند. شخصیت عجیب و اسرارآمیز ماث باعث می‌شود بچه‌ها به این باور برسند که او احتمالاً یک خلافکار است؛ اما کمی بعد با شناخت دوستان و اطرافیان او این نگرانی‌شان از بین می‌رود.

زمان می‌گذرد و ناتانائیل و ریچل همچنان کنار ماث به زندگی‌شان ادامه می‌دهند. والدینشان به سفری رفته‌اند که گویی هیچ بازگشتی در کار نیست و هیچ خبری از آن‌ها به گوش بچه‌ها نمی‌رسد.

در بخشی از کتاب در میان سایه‌ها می‌خوانیم:

ماث با همان اختیاراتی که داشت مذاکره کرد و فردا صبح زود ما را به مدرسه رساند و نیم ساعت با مدیر مدرسه صحبت کرد؛ مردی کوتاه و ترسناک که همیشه با کفش‌های لژدارش بی‌صدا در سالن‌ها راه می‌رفت. وقتی دیدم مردی که معمولاً در بیگزرو غذای خیابانی می‌خورد چنین اختیاری دارد، غافلگیر شدم. درهرصورت، آن‌ روز به‌عنوان یک دانش‌آموز روزانه به کلاسم برگشتم و ماث ریچل را هم به مدرسه‌اش برد تا برای نیمِ دیگرِ مشکل مذاکره کند. بنابراین در هفتهٔ دوم‌ دوباره تبدیل شدیم به دانش‌آموز روزانه. حتی این را در نظر نمی‌گرفتیم که والدینمان دربارهٔ این تغییر اساسی در رویهٔ زندگی‌مان چه حسی پیدا خواهند کرد.

کلمات کلیدی: داستان و رمان تاریخی خارجی، کتاب در میان سایه ها مایکل اونداتیه، نامزد جایزه من بوکر، نامزد جایزه گودریدز، رمان پرفروش خارجی، ادبیات جنگ، رمان های جنگ جهانی دوم، دانلود رمان تاریخی، رمان تاریخی خارجی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.