دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان دزد دریایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان دزد دریایی

کتاب رمان دزد دریایی نوشته‌ی سر والتر اسکات، داستان مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که خودش را در دریا به خطر می‌اندازد تا زندگی مرد کشتی شکسته‌ای را نجات دهد.

در بخشی از کتاب رمان دزد دریایی می‌خوانیم:

مستاجران قریه کوچک وقتی مطمئن شدند که این فرد جدید اگر نتواند برای آن‌ها مفید واقع شود، ضرری هم به آن‌ها نخواهد زد، با یکدیگر متحد شده که با حیله‌های کوچک و بی اهمیت بهر طریقی شده از او سوءاستفاده کنند. برای مدتی این مرد غریبه با وجودیکه بخوبی از این توطئه‌ها با خبر بود، به این کارهای دهاتیان بنظر اغماض نگاه کرده و مطلبی ابراز نمیکرد. در این حال اتفاقی رخ داد که شخصیت واقعی او را بهتر به مردم ده نشان داد و باعث گردید که مردم در مورد او با احتیاط بیشتری عمل کنند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان تاریخی، ادبیات کلاسیک، دانلود رمان رایگان، رمان کلاسیک رایگان، دانلود پی دی اف رمان رایگان، دانلود pdf رمان، دانلود pdf رمان رایگان، مجموعه کتاب های ادبیات کلاسیک، رمان کلاسیک، ادبیات کلاسیک جهان، رمان تاریخی خارجی، دانلود رمان تاریخی، داستان تاریخی خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، والتر اسکات، ادبیات انگلستان، Sir Walter Scott،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.