دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کد نویسی استاندارد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کد نویسی استاندارد

در این کتاب استاندارد کد نویسی زبان C و C++ معرفی می­شود. منظور از استاندارد کد نویسی ایجاد رویه­ ای یکسان جهت نوشتن متن کد می­باشد به گونه ­ای که ظاهر کدهای مختلف نوشته شده در گروه برنامه ­نویسی یکسان باشد.

چرا باید استاندارد کد نویسی را رعایت نمود؟

به جرات می­توان ادعا نمود کدی که افراد می­نویسند همانند دستخط افراد می­باشد و پرواضح است که کسی دستخط خرچنگ قورباغه­ ای را نمی­ پسندد لذا افراد همواره به دنبال داشتن دستخطی زیبا هستند. در این راستا روش ­های مختلفی جهت رسم­ الخط وجود دارد چه در زبان فارسی چه در زبان­ های دیگر که همه آنها سعی می­کنند روشی زیبا را برای رسم ­الخط معرفی کنند.

در برنامه ­نویسی نیز هدف استاندارد کد نویسی چنین می­باشد. پس همان طور که تندنویسی تا حد زیادی باعث ناخوانا شدن می­ شود در برنامه­ نویسی نیز کد نویسی سریع و بدون رعایت استاندارها باعث می­شود کدی به دست آید که شاید برای خود برنامه­ نویس نیز بعد از مدتی قابل فهم نباشد و یادآور حکایت نویسنده نامه ­ای شود که نه دیگران توانستند نامه را بخوانند نه خود او؛ پس همواره نامه را به گونه­ ای بنویسید که علاوه بر شما دیگران نیز بتوانند آن را بخوانند.

کلمات کلیدی: برنامه نویسی، برنامه نویسی حرفه ای، اصول برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی استاندارد، برنامه نویسی در محیط c، توابع در برنامه نویسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.