دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهترین زمان‌ها برای دریافت بازخورد بیشتر از مشتریان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهترین زمان‌ها برای دریافت بازخورد بیشتر از مشتریان

کتاب بهترین زمان‌ها برای دریافت بازخورد بیشتر از مشتریان نوشته‌ی مهران منصوری فر، به منظور حل آسان‌تر مشکلات کسب و کارها به نحوه‌ی بررسی بازخوردهای مشتریان می‌پردازد.

هر کسب‌وکاری، به ویژه مشاغل اینترنتی برای پیشرفت نیاز به دریافت بازخورد از مشتریان دارند. اما این بازخوردها در چه صورت و در چه زمانی کاربردی هستند؟

در بخشی از کتاب بهترین زمان‌ها برای دریافت بازخورد بیشتر از مشتریان می‌خوانیم:

امروزه بازخورد مشتریان نسبت به گذشته جایگاه بسیار ویژه‌ای را نزد کارفرمایان و گردانندگان کسب‌وکارها پیدا کرده است. به‌طوری‌که به‌هیچ‌وجه نباید از این عنصر جادویی کمک‌کننده غافل شد. می‌توان گفت که مشتریان از ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکتی هستند. در واقع فرقی ندارد که کسب‌وکار شما چه قدر کوچک و یا بزرگ باشد، شما بدون مشتریان به‌هیچ‌وجه قادر به ادامه فعالیت خود نیستید.

رضایت مشتریان همیشه به‌عنوان یک پارامتر بسیار مهم برای ارزیابی فعالیت شما و موفقیتتان در ارائه هرگونه کالا و خدمات است؛ اما برای اینکه متوجه شوید که کدام یک از ویژگی‌های شما بر روی مشتریان عمل می‌کند و کدام یک عمل نمی‌کند بهترین راه جمع‌آوری دقیق و درست بازخورد از آن‌ها است. در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر تأکید بر میزان اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان، به بهترین زمان‌ها برای گرفتن بازخورد نیز اشاره نماییم. 

برای جمع‌آوری بازخورد از مشتریان روش‌های مختلفی وجود دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ایجاد پست و یا استوری نظرسنجی در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، گفتگوی زنده در سایت، تماس گرفتن با مشتریان، ارسال پیامک نظرسنجی، تلفن گویا و... اشاره نمود؛ اما لازم است که بدانید بسیاری از کاربران وجود دارند که بدون ابراز نظرشان با شما و کسب‌وکارتان قطع رابطه می‌کنند و این بیشترین بهایی است که برای ندانستن نظر و بازخورد کاربرانتان پرداخت می‌کنید. پس پیش از آنکه هر کار دیگری در کسب‌وکار خود انجام دهید بهتر است به این موضوع توجه نمایید که نظر کاربران اهمیتی خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید دارد.

کلمات کلیدی: اهمیت نظرسنجی از مشتریان، مزایای دریافت بازخورد از مشتریان، سازماندهی فعالیت ها بر اساس شرایط مشتریان، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، فروش بهتر، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، فروش بهتر، کتاب مشتری مداری pdf، اصول مشتری مداری pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.