دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیستم معرفی مشتری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیستم معرفی مشتری

در کتاب سیستم معرفی مشتری نوشته‌ی استیو مقدم، با مفهوم و عملکرد جدیدی برای جذب مشتری به منظور استفاده در کسب و کارتان، به زبان ساده و با نگاه هوشمندانه آشنا می‌شوید.

از گذشته تاکنون، مشتریانی که محصول یا خدمتی را استفاده می‌کنند و از آن راضی هستند، آن را به دیگران نیز معرفی می‌کنند. صاحبان کسب و کار از این پتانسیل مشتریان راضی خود و از ابزار تبلیغات دهان‌ به‌ دهان، برای بازاریابی استفاده می‌کنند، به‌ نحوی‌ که مشتریانِ خود را به فروشندگانِ محصولات خود تبدیل می‌کنند و با استفاده از ابزارهای مدرن، برای آن‌ها، منفعت ایجاد می‌کنند.

این فرایند جذب مشتری و ایجاد منفعت برای معرف، تحت عنوان سامانه معرفی مشتری (ریفرال/ افیلیت سیستم) در بازاریابی مطرح شده است و داشتن چنین سامانه‌ای، یکی از بهترین راه‌های توسعه یک بیزینس است تا حدی که برخی، مدل بیزینس خود را بر پایه آن طراحی می‌کنند.

کلمات کلیدی: روش های مشتری مداری، ارتباط با مشتری، رفتار مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، خدمت رسانی به مشتری، بهبود خدمات مشتری، تعریف رضایت مشتری، اهمیت رضایت مشتری، مشتری شناسی چیست، کتاب مشتری مداری pdf، مشتری کیست pdf، اصول مشتری مداری pdf، سری کتاب های بازاریابی هوشمندانه، مشتری مداری، تجربه مشتری، تعریف تجربه مشتری، مفهوم تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری چیست، بهبود تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.