دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 6 استراتژی عالی برای حفظ مشتری

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 6 استراتژی عالی برای حفظ مشتری

کتاب 6 استراتژی عالی برای حفظ مشتری نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی قانونی در بحث بازاریابی و مراودات تجاری می‌پردازد که کسب‌وکارهای موفق و پول‌ساز از آن پیروی می‌کنند.

بدون شک بزرگ‌ترین دغدغه هر فروشگاه یا شرکت خدماتی این است که بعد از جذب مشتری، آن‌ها را به عنوان مشتریان ثابت نگه دارد. این کتاب به شما 6 راه ثابت شده برای کسب موفقیت در همین زمینه را آموزش می‌دهد. 

از سال‌ها قبل و شاید بتوان گفت از قرن‌ها پیش، همیشه رابطه مشتری و تجارت‌ها حساسیت خاصی داشته است. با اینکه تغییرات بسیار زیادی در بحث بازاریابی سنتی یا مدرن طی دهه‌های اخیر رخ داده، اما همیشه یک چیز که می‌توان آن را یک قانون همیشگی دانست ثابت باقی مانده است. 

در بخشی از کتاب 6 استراتژی عالی برای حفظ مشتری می‌خوانیم:

برای اینکه مشتریان جدید کسب کنید و آن‌ها را به سمت محصولات و خدمات خود سوق دهید، کارها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های متعددی وجود دارد که بسته به‌نوع کسب‌وکار شما باید به درستی پیاده‌سازی شوند. 

برای مثال خیلی از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حتی فریلنسرها شروع فعالیت خود را همراه با تخفیفات ویژه آغاز می‌کنند تا با این کار مردم را ترغیب کنند که به مشتریان آن‌ها تبدیل شوند. خیلی از این کسب‌وکارها با همین روش موفق شدند تا خود را به مخاطبین معرفی کنند و بعد از آن درصد خیلی زیادی از همین افراد را به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل کرده‌اند. 

بنابراین فراموش نکنید که اولین راز موفقیت شما جلب توجه مخاطبین، ترغیب کردن آن‌ها برای آشنایی با محصولات و در نهایت خرید از شما است. باید بسته به نوع فعالیت‌های خود راهی برای این منظور پیدا کنید تا اولین قدم مهم در مسیر پیشرفت را بردارید. شما برای اینکه در بین ده‌ها، صدها و شاید هزاران رقیبی که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند دیده و شناخته شوید، باید از یک حرکت پرقدرت استفاده کنید و روشی که مثال زدیم بدون شک یکی از همین روش‌ها است.

کلمات کلیدی: مشتری مداری، تجربه مشتری، مشتری کیست pdf، اصول مشتری مداری pdf، تعریف تجربه مشتری، مفهوم تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری چیست، بهبود تجربه مشتری، اصول مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، خدمت رسانی به مشتری، بهبود خدمات مشتری، تعریف رضایت مشتری، اهمیت رضایت مشتری، مشتری شناسی چیست، کتاب مشتری مداری pdf، مدیریت تجربه مشتری، روش های مشتری مداری، ارتباط با مشتری، رفتار مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.