دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیستم پاداش به مشتری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیستم پاداش به مشتری

در کتاب سیستم پاداش به مشتری نوشته‌ی استیو مقدم، با برنامه‌ها و روش‌های متنوع و قابل ارائه برای وفادار کردن مشتری به خود و پاداش به او آشنا می‌شوید و مراحل داشتن یک سامانه پاداش به مشتری را یاد می‌گیرید. 

حفظ مشتریان قدیمی، از مهم‌ترین چالش‌های هر بیزینس است و به دلیل اهمیت آن، نوآوری‌های زیاد و روش‌های خلاقانه‌ای تحت عنوان «سامانه وفاداری و پاداش به مشتری» ابداع شده که شامل برنامه‌هایی برای تعیین پاداش وفاداری مشتریان موجود و جدید است تا همچنان به محصولات شرکت وفادار بمانند. 

این کتاب سعی دارد به شما نگاهی تازه و از زوایای مختلف به این موضوع بدهد تا براساس شرایط و وضعیت خود، بهترین راه‌ حل و روش را برای بیزینس خود پیدا کنید.

کلمات کلیدی: روش های مشتری مداری، ارتباط با مشتری، رفتار مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، خدمت رسانی به مشتری، بهبود خدمات مشتری، تعریف رضایت مشتری، اهمیت رضایت مشتری، مشتری شناسی چیست، کتاب مشتری مداری pdf، مشتری کیست pdf، اصول مشتری مداری pdf، سری کتاب های بازاریابی هوشمندانه، مشتری مداری، تجربه مشتری، تعریف تجربه مشتری، مفهوم تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری چیست، بهبود تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.