دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مقابله دکتر مصدق با تجزیه طلبی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مقابله دکتر مصدق با تجزیه طلبی

کتاب صوتی مقابله دکتر مصدق با تجزیه طلبی اثر سامان بختیار به بررسی پاره‌ای از مسائل حساس تاریخی می‌پردازد.

تجزیه ایران یکی از برنامه‌های قدیمی دول بیگانه است که همواره با هوشیاری مردم و نخبگان خنثی شده است. از دول بیگانه که قصد تجزیه ایران را داشتند شوروی و بریتانیا بودند و امروز هم سیاست های زشت و زننده آن دولت ها، مورد توجه دیگر دول بیگانه قرار گرفته است.

دکتر مصدق از پیشگامان مقابله با تجزیه طلبی بود. او از معترضین اصلی عدم خروج قوای ارتش سرخ شوروی از ایران و همچنین از مخالفین سر سخت طرح های تجزیه طلبانه مانند انجمن ایالتی و ولایتی بود.

در دوران اشغال ایران توسط متفقین و در اوج فعالیت‌ های فرقه دموکرات آذربایجان، در ۲۵ آذر ۱۳۲۴ در مسکو و با حضور وزرای خارجه شوروی، انگلستان و آمریکا کمیسیونی برگزار شد. برنامه این کمیسیون، شامل نوعی از فدرالیسم قومی و خودمختاری مناطق در ایران و تدریس زبان‌های کردی، عربی و ترکی در مدارس و تمرکز زدایی کامل بود و واکنش‌های تندی در میان افکار عمومی داشت و مورد مخالفت و انتقاد شدید دکتر مصدق نیز قرار گرفت.

کلمات کلیدی: کتاب تاریخی، تاریخ ایران، کتاب صوتی تاریخی، دکتر مصدق، مبارزات دکتر مصدق، مقابله مصدق با تجزیه طلبی، کتاب صوتی تاریخ ایران، کتاب صوتی مبارزات دکتر مصدق، تجزیه طلبی در دوران دکتر مصدق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.