دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انواع قیمت گذاری؛ چگونه محصولاتمان را با بیشترین سود به فروش رسانیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انواع قیمت گذاری؛ چگونه محصولاتمان را با بیشترین سود به فروش رسانیم؟

کتاب انواع قیمت گذاری؛ چگونه محصولاتمان را با بیشترین سود به فروش رسانیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با اصول صحیح ایجاد یک استراتژی قیمت گذاری صحیح و کارآمد آشنا می‌کند.

قیمت گذاری همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان صنایع و بازاریابان بوده و یکی از حساس‌ترین عواملی است که باعث جذب مشتری یا از دست دادن او می‌شود. همچنین می‌تواند به نفع یا ضرر یک تجارت تمام شود.

در بخشی از کتاب انواع قیمت گذاری؛ چگونه محصولاتمان را با بیشترین سود به فروش رسانیم؟ می‌خوانیم:

پیش از آغاز به کار، بهتر است مکان عرضه خود را مشخص کنید، استراتژی برند خود را تعیین کرده و کانال‌های توزیع را پیش از آنکه استراتژی قیمت ‌گذاری را در طرح بازاریابی تعیین کنید، شناسایی نمایید. بدین ترتیب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که قیمت ‌گذاری شما، نشانگر ارزش محصول و تقویت برندتان می‌باشد.

به عنوان مثال، چنانچه روش شما برای انتقال ارزش، رهبری محصول است، نباید تخفیف‌های زیاد در نظر گرفته و بر سر قیمت به رقابت بپردازید؛ بلکه باید تنش‌های قیمت ‌گذاری موجود میان خود و شرکایتان را به حداقل برسانید. قیمت ‌گذاری شما، بر دیدگاه بازار به محصولی که عرضه می‌کنید، تاثیرگذار است. چنانچه محصول شما صرفا یک کالای معمولی تلقی می‌شود، می‌بایست دیدگاه بازار را از طریق اتخاذ یک استراتژی جدید تعیین مکان عرضه، عوض کنید یا آنکه بر سر قیمت به رقابت پرداخته و در پی کشف روش‌هایی برای پایین نگه داشتن قیمت باشید تا بدین ترتیب، همچنان سودآوری کنید.

کلمات کلیدی: فروش حرفه ای، تکنیکهای فروش، روش های فروش کالا، شگردهای فروش بیشتر، فروش موفق pdf، استراتژی فروش pdf، آموزش فروش pdf، نحوه صحیح قیمت گذاری، روشهای قیمت گذاری کالا، استراتژی افزایش قیمت، تاثیر قیمت بر فروش، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، راهکارهای فروش موفق، روش های نوین فروش، راهکارهایی برای فروش بیشتر، ایده های فروش، روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر، فروش بهتر، کسب ثروت، تکنیک های کسب ثروت، افزایش فروش، آموزش فروش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.