دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان The inhabitant of the sky - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان The inhabitant of the sky - جلد اول

کتاب رمان The inhabitant of the sky - جلد اول نوشته‌ی آرش عظیمی روایتگر داستانی‌ست تخیلی درباره‌ی فرا‌زمینی‌ها و موجوداتی که در دنیای دیگری هستند و اتفاقات جذابی خلق می‌کنند.

در بخشی از کتاب The inhabitant of the sky می‌خوانیم:

ارتش‌های مختلف سیاره زمین با هم متحد شدند و با هم در برابر یک دشمن قوی که هر لحظه بزرگ‌تر می‌شود مقابله می‌کنند. این دشمنان فقط جسم متحرک هستند که فقط راه می‌روند و آدم را می‌خورند. این موجودات زامبی هستند، موجوداتی که بر اثر بیماری به شکل مرده در می‌آیند و بعد خود را به بدن‌های دیگر می‌فرستند.

انسان‌ها نتوانستند درمانی برای این بیماری پیدا کنند بنابراین تصمیم گرفتند که هر کسی که دچار این بیماری شد رو نابود کنند ولی این را هم نتوانستند انجام بدهند، بنابراین یک منطقه در یکی از جزیره‌های فلوریدا و نیویورک ساختند و سپس دور آن را دیوارهای بلند و با استحکام زیاد ساختند و آن را پروتکت نامیدند. این دیوار از شهاب سنگ‌های مختلف که در سراسر دنیا فرود آمدند ساخته شده است.

من و عمو لوکاس برای مخفی شدن از دست خدایان و دشمن خونیم آرتور به سیاره‌ی زمین آمدیم، تازه دو روز گذشته که به زمین آمدیم. در یکی از پروتکت‌ها در نیویورک که بهترین مکان فعلی در دنیاست پناه گرفتیم، نیویورک تنها مکان امن در دنیا هست که اصلا زامبی در آن جا دیده نشده است. بینایی من داره بهتر از قبل می‌شود ولی هنوز کامل بهبود پیدا نکرده است.

کلمات کلیدی: دانلود رمان هیجان انگیز، داستان کلاسیک فانتزی، رمان فانتزی، دانلود رمان فانتزی، داستان فانتزی، دانلود داستان فانتزی، رمان های تخیلی فانتزی، داستان کلاسیک فانتزی، رمان هیجان انگیز، داستان و رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان تخیلی، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان خیالی، رمان تخیلی، رمان تخیلی فانتزی، رمان فانتزی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.