دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان بازگشت به لموریا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان بازگشت به لموریا

کتاب رمان بازگشت به لموریا نوشته‌ی زهرا رئیسی، داستانی تخیلی، روانشناسی و عاشقانه است که به شرح زندگی روانشناسی جوان به اسم ارغوان می‌پردازد.

ارغوان که برای سال‌های طولانی در ظاهر یک مترجم زندگی می‌کرده است؛ هم اکنون شرایط را به گونه‌ای تجسم می‌کند که لازم است از انزوا بیرون آمده و در مورد بروز افکار خود جسارت بیشتری به خرج دهد. او از کمک موجوداتی از سیارات دیگر بهره گرفته و داستان‌هایی از زندگی‌های گذشته‌ی خود در تمدن‌ها و سیارات دیگر نقل می‌کند.  

در بخشی از کتاب رمان بازگشت به لموریا می‌خوانیم:

یک سال قبل از این که با پارسا ازدواج کنم، خواب دیدم که مردی قد بلند در کنار یک زن که روسری ترکمن زیبایی پوشیده، جلوی یه خونه ایستادن. یه خونه‌ی ساده اما بسیار زیبا. چهره‌ی اون خانوم رو واضح ندیدم اما چهره‌ی اون مرد خیلی زیبا بود و هاله‌ی زرد رنگ و چشم‌های روشن فوق العاده‌ای داشت. نسبتا لاغر با موهای طلایی. 

بهش نمی‌خورد بیشتر از 27 سال داشته باشه و با چهره‌ای که جدی و در عین حال پارسا منشانه بود به دوربین نگاه می‌کرد. هوا سرد بود و پارسا کاپشن و کلاه زمستونی نسبتا خاکی رنگی پوشیده بود. رنگ زرد و طلایی هاله‌ی این مرد، برای من نماد شور زندگی و قدرت روانی بالا برای مقابله با چالش‌ها و مبارزات روانی ناشی از زندگی بود.  

دیدم که مرد میانسال و نسبتا چاقی رو از توالت بیرون کشیدن. جلوی در توالت روی زمین افتاد. به دیوار تکیه‌اش دادن. به خاطر دویدن زیاد خسته بود و راحت نبود. دکمه‌های لباسش رو باز کردن. روی شکمش یک سری باند و چسب حجیم بود. ظاهرا زخم بزرگی اون زیر داشت. در کمال ناباوری دیدم که مامور‌ها چسب‌ها رو کندن و زخم نمایان شد. حتی زخمو باز کردن. صحنه‌ی واقعا منزجر کننده و تهوع آوری بود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان بازگشت به لموریا، دانلود رمان بازگشت به لموریا، دانلود رمان بازگشت به لموریا با لینک مستقیم، دانلود رمان بازگشت به لموریا برای موبایل، رمان بازگشت به لموریا، رمان بازگشت به لموریا، pdf رمان بازگشت به لموریا کامل، دانلود کتاب بازگشت به لموریا با لینک مستقیم، دانلود کتاب بازگشت به لموریا برای موبایل، رمان تخیلی، رمان فارسی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، دانلود داستان روانشناسی، دانلود داستان روانشناسی، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان بازگشت به لموریا، دانلود پی دی اف رمان بازگشت به لموریا، دانلود رایگان رمان بازگشت به لموریا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.