دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فن بیان کودکان و نوجوانان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فن بیان کودکان و نوجوانان

کتاب فن بیان کودکان و نوجوانان نوشته‌ی الهام هادیپور کارشناس روانشناسی، مدرس فن بیان و مهارت‌های ارتباطی کودک و نوجوان به شما کمک می‌کند تا با دانستن و انجام تمرین‌های تخصصی، فرزندی با بیانی شیوا و رسا داشته باشید.

آرزوی هر پدر و مادری این است که کودکش بتواند خوب صحبت کند و احساس خود را به خوبی بیان کند، در مدرسه و اجتماع بتواند حق خود را بگیرد و به واسطه کم رویی مورد آزار دیگران قرار نگیرد، به موقع بتواند در نبود پدر و مادر خود درخواست خود را بیان کند و ارتباط خوب و صمیمی با دیگران برقرار کند تا اعتماد به نفس کودک افزایش پیدا کند و با اعتماد به نفس صحبت کند.

با توجه به نکات بیان شده یادگیری مهارت فن بیان و ارتباطات لازمه زندگی هر کودکی است تا بتواند از راه درست و با اعتماد به نفس کامل در مسیر موفقیت قدم بردارد. این کتاب اصول‌ها و تمرین‌هایی برای بهتر شدن بیان فرزندان شما ارائه می‌دهد. الهام هادیپور در این کتاب سعی کرده که برای شما لزوم یادگیری مهارت‌های فن بیان و ارتباطی را بیان کند و تمرین‌هایی جهت بهتر شدن بیان و ارتباطات فرزندان عرضه کند.

کلمات کلیدی: کتاب فن بیان کودکان، فن بیان کودکان pdf، فن بیان کودک و نوجوان، اصول فن بیان برای کودکان، آموزش فن بیان برای نوجوانان، اهمیت فن بیان در کودکان، راههای تقویت فن بیان در کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.