دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست و چگونه آن را ساخته و در سایتمان قرار دهیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست و چگونه آن را ساخته و در سایتمان قرار دهیم؟

مهران منصوری فر در کتاب تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست و چگونه آن را ساخته و در سایتمان قرار دهیم؟ شما را با با چیستی تگ کنونیکال، اهمیت آن، نحوه استفاده از این تگ‌ها و همچنین اشتباهات متداول در این زمینه آشنا می‌کند.

تگ کنونیکال (Canonical Tag) یک راهکار مؤثر و استاندارد برای حل مشکل محتوای تکراری در وبسایت محسوب می‌شود. این چیز جدیدی نیست؛ چرا که از سال 2009 میلادی معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته است. در آن زمان، سه کمپانی نام آشنای گوگل، مایکروسافت و یاهو دست به دست هم دادند و تگ کنونیکال را به وجود آورند. اما هدف آن‌ها چه بود؟ هدف، ارائه راهکاری برای صاحبان وبسایت‌ها بود تا به وسیله آن بتوانند مشکل محتوای تکراری را به آسانی و به سرعت حل کنند.

آیا با استفاده از تگ کنونیکال واقعاً می‌توان این مشکل را حل کرد؟ البته، اما تنها به شرط اینکه با روش استفاده از این ابزار کاربردی آشنا باشید. در این کتاب به سؤالات زیر در رابطه با تگ کنونیکال پاسخ داده می‌شود و شما را با زیر و بم این مبحث مهم و کاربردی آشنا می‌کنیم:

- تگ کنونیکال چیست؟
- تگ کنونیکال چطور ساخته می‌شود؟
- تگ‌های کنونیکال چه اهمیتی برای سئو دارند؟
- چگونه باید از تگ‌های کنونیکال استفاده کرد؟
- چگونه می‌توانید از بروز اشتباهات رایج مرتبط با استفاده از این تگ‌ها جلوگیری کنید؟

در بخشی از کتاب تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست و چگونه آن را ساخته و در سایتمان قرار دهیم؟ می‌خوانیم:
 
تگ کنونیکال چیست؟

تگ کنونیکال یک قطعه کد HTML است که نسخه اصلی برگه‌های تکراری، نزدیک به تکراری یا شبیه به هم را برای موتورهای جستجو تعریف و مشخص می‌کند. به بیان دیگر، اگر محتوای شبیه به هم یا یکسانی را در آدرس‌های مختلف وبسایت‌تان داشته باشید، با استفاده از تگ کنونیکال می‌توانید مشخص کنید که کدام نسخه، نسخه اصلی است و باید توسط موتورهای جستجو ایندکس شود.

کلمات کلیدی: کانونیکال چیست، کنونیکال چیست، Canonical چیست، نشانی قانونی canonical چیست، Rel canonical tag چیست، محتوای تکراری چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.