دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ساختار عالم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ساختار عالم

کتاب کتاب ساختار عالم نوشته‌ی طهمورث کارگر، دارای ماهیت علمی و عرفانی است که دیدگاه جدیدی را در ارتباط با خلقت عالم بیان می‌کند.

همیشه برای انسان این پرسش‌ها مطرح بود که: خالق هستی کیست و هدف او از خلق عالم چه بوده است؟ ماهیت خالق هستی چیست؟ قانون و ساختار حاکم بر عالم ماده، چگونه است؟خلق عالم ماده به چه صورت شکل گرفته است و عاقبت کار او چه خواهد شد؟ ارتباط عالم ماده با سایر عالم‌ها، بر چه اساسی شکل گرفته است؟ مواردی مانند سرنوشت و پیشگوئی صحت دارد یا خیر؟ برای رسیدن به یک پاسخ منطقی، ایدئولوژی و ادیان مختلف ابداع گردید، ولی در اکثر موارد ایدئولوژی‌های فوق، پس از یک دوره رشد و بالندگی، مواجه با رکود می‌گردید؛ زیرا با توسعۀ پرسشگری در مردم موارد جدیدی مطرح می‌شد که ایدئولوژی‌های فوق، قادر به پاسخگوئی نبودند و یا پاسخی که می‌دادند ناقض حقایق علمی بنظر می‌رسید.

به هر حال بنظر می‌رسد که ضرورت دارد به سوالات فوق به شکلی منطقی‌تر و به دور از هر نوع تعصب، پاسخ  داده شود. البته در طول تاریخ اشخاصی بودند که از مسیر علم و دانش وارد وادی عرفان شدند؛ این بزرگان پس از شناخت ساختار عالم، حقایق را در قالب کتب شعر و یا کتب رمز بیان نمودند تا چراغ راه مشتاقان کسب حقیقت قرار گیرد. برای به نتیجه رساندن زحمات این بزرگان؛ باید صراحت در کلام داشت؛ و مباحث را با هم مرتبط نمود؛ این رسالتی است که ما پی می‌گیریم.

کلمات کلیدی: جهان هستی از کجا امده، pdf کتاب ساختار عالم، انتهای جهان هستی کجاست، جهان هستی از کجا امده، منشا جهان هستی، آغاز جهان، درباره جهان هستی، جهان هستی چیست، راز جهان هستی، دانستنیهای جهان هستی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.