دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ما همه یک معجزه‌ایم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ما همه یک معجزه‌ایم

ژان شینودا بولن در کتاب ما همه یک معجزه‌ایم، به شما می‌گوید که چگونه با استفاده از دیدگاه تائو که روشی معناگرایانه برای چینیان باستان است، معنا و مفهوم زندگی را دریابید و رنگ و بوی تازه‌ای به آن ببخشید.

کتاب ما همه یک معجزه‌ایم با توجه به دیدگاه کارل گوستاو یونگ "روانشناس پرآوازه سوییسی" به نگارش درآمده است. در این کتاب متوجه خواهید شد که اتفاقات همزمانی مثبت می‌توانند مسیر شما را روشن کنند و به شما این اطمینان را می‌دهند که در مسیر درستی قرار دارید. همزمانی‌های منفی هم باعث می‌شوند در خصوص راهی که در پیش گرفته‌اید تفکر و تعمق کنید. شاید باید در راه زندگی و رفتاری که به کار گرفته‌اید، تجدید نظر کنید تا به واسطه آن حس رضایت‌مندی را به زندگی‌تان بازگردانید.

در بخشی از کتاب ما همه یک معجزه‌ایم می‌خوانیم:

در آخرین سال دانشکده پزشکى به این فکر افتادم که روان‌شناس شوم زیرا تجربه من از دیدن بیمارانى در کلینیک روان‌شناسى بزرگسالان و بخش بیماران سرپایى در سال‌هاى نخست و سالیان آخر جالب و در عین حال نتیجه‌بخش بود. به‌ نظر مى‌رسید صحبت با دانشجوى بى‌تجربه‌اى همچون من براى بیماران مفید بود. بنابراین به مؤسسه روان‌پزشکى اعصاب لنگلى پورتر، بخشى از مرکز پزشکى کالیفرنیا در سان فرانسیسکو که در آن دانشجوى پزشکى بودم، درخواست دادم. سپس وقتى بیشتر به موضوع فکر کردم، نتوانستم به دنبال توصیه‌نامه‌ها بروم. در عوض با روى آوردن به پزشکى داخلى، یک دوره انترنى (کارآموزى) چرخشى در بیمارستان لس آنجلس کانتى را آغاز کردم و به‌ عنوان نخستین دوره چرخشى، رشته پزشکى را انتخاب کردم. چون مدت زیادى در بیمارستان شهرى بودم، دلم براى سان فرانسیسکو تنگ مى‌شد و در عین حال تجربه زیادى در زمینه پیچیدگى‌هاى درمان الکلیسم کسب کرده بودم؛ مواردى همچون بیمارى‌هاى بافت‌هاى کبد، خونریزى واریس مرى، ورم معده، روان آشفتگى الکلى ابتدایى و از این قبیل. در همان زمان بود که به نحوى کاملاً دور از انتظار، تلگرافى از بیمارستان و کلینیک روان‌پزشکى لنگلى پورتر دریافت کردم با این مضمون که آن‌ها مرا براى برنامه رزیدنتى (اقامت پزشکى براى کسب تخصص) پذیرفته بودند.

کلمات کلیدی: روانشناسی تحلیلی، کتاب ما همه یک معجزه ایم، کتاب روانشناسی تحلیلی، یونگ روانشناسی تحلیلی، کتاب روانشناسی تحلیلی یونگ، یونگ شناسی کاربردی، پدیده همزمانی یعنی چه، کتاب هنر دیدن همزمانی ها، همزمانی یونگی، قدرت همزمانی، نظریه رویدادهای همزمان، همزمانی یونگ، همزمانی رویدادها، تائو چیست، معنی تائو چیست، فلسفه معنی تائو چیست، ووی معنی تائو چیست، تائوئیسم، تائوئیسم چینی، قدرت ذهن، هستی شناسی، فلسفه ذهن، جهان شناسی، واقعیت و حقیقت، مهارت­های ذهنی، ضمیر ناخودآگاه، قدرت ضمیر ناخودآگاه، ارتباط با ضمیر ناخودآگاه، آماده سازی ضمیر ناخودآگاه، زندگی معنوی، رسیدن به آرامش، آرامش در زندگی، قدرت درون، The Tao of psychology synchronicity and the self، Jean Shinoda Bolen، جین شینودا بولن،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.