دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زهکشی اراضی کشاورزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زهکشی اراضی کشاورزی

کتاب زهکشی اراضی کشاورزی نوشته‌ی هادی احمدی، به یکی از فعالیت‌های کاربردی در کشاورزی می‌پردازد.

زهکشی اراضی که در لغت به معنی خارج کردن آب اضافی از زمین می‌باشد، یکی از کارهایی است که از 200 سال قبل مرسوم بوده است. البته خارج شدن آب از زمین به طور طبیعی نیز صورت می‌گیرد، لذا زهکشی فقط این فرایند طبیعی را سرعت می‌بخشد. هر چند برخی از زارعین احتمالاً از زمان‌های بسیار قدیم به فوائد زهکشی آگاه بودند و کاوش‌های باستان‌شناسی نیز آثاری از این عملیات را نشان می‌دهد، اما این فن به عنوان یک کار معمول در عملیات کشاورزی مرسوم نبوده است. در واقع زهکشی تا نیمه دوم قرن هجدهم میلادی بسیار محدود و ناشناخته بود و تنها از آن زمان به بعد بود که همگام با توسعه کشاورزی توجه به عملیات زهکشی نیز جلب گردید.

کلمات کلیدی: زهکشی طبیعی، زهکشی زمین کشاورزی چیست، نحوه زهکشی زمین کشاورزی، انواع سیستم های زهکشی، طراحی سیستم های زهکشی، آموزش کشاورزی رایگان، دانلود کتاب کشاورزی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.