دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF نشریه بازی جو - شماره دو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی نشریه بازی جو - شماره دو

نشریه بازی جو - شماره دو، دو ماهنامه‌ای هنری، فرهنگی و اجتماعی، زیر نظر کانون دانشجویی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب است که به بررسی تخصصی بازی و انیمیشن می‌پردازد.

مدتی است که شاهد پیشرفت‌های روزانه در تکنولوژی و دنیای مجازی هستید بطوریکه کمتر مسئله‌ای در دنیای امروز را می‌توان یافت که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم، بی ارتباط با تکنولوژی فضاهای مجازی باشند. شاید در سال‌های گذشته ساخت یک بازی و انیمیشن بسیار پیچیده و نیاز به برنامه‌نویسی‌های دقیق داشت اما با پیشرفت‌هایی که در این زمینه بدست آمده، ساخت بازی و انیمیشن بسیار ساده‌تر از گذشته شده است. اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برای اولین بار در سطح دانشگاهی، کانون دانشجویی تحت عنوان بازی‌های رایانه‌ای تأسیس شده که از اهداف اصلی این مجموعه ساخت بازی، خلق انیمیشن و گرافیک است.

در بخشی از نشریه بازی جو - شماره دو می‌خوانیم:

سازندگان انیمیشن «کوبو و دو تار» در همان ثانیه‌های اول فیلم قول بزرگی به تماشاگران می‌دهند! قول یک روایت داستانی تصویری که از شدت کشش و هیجان، توانایی پلک زدن را هم از ما خواهد گرفت.

«کوبو و دو تار» (Kubo & The Two Strings) یک پویانمایی استاپ موشن (ایست حرکتی) سه بعدی فانتزی اکشن و ماجراجویی آمریکایی است که توسط استودیوی لایکا تولید شده است. کارگردان آن «تراویس نایت» و فیلمنامه نویس‌های آن «مارک هیمز» و «کریس باتلر» هستند. در این انیمیشن ستاره‌های مشهوری صداپیشگی می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به «آرت پارکینسون»، «شارلیز ترون»، «متیو مک کانهی»، «رونی مارا»، «رالف فاینس» و «برندا واکارا» اشاره نمود. «کوبو و دو تار» در ۱۹ اوت ۲۰۱۶، در ایالات متحده به اکران عمومی در آمد. استقبال منتقدان از این انیمیشن بسیار خوب بود و توانست نمره ۹۷ را از سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatos) و نمره ۷٫۹ از میانگین ۶۷ هزار رای وبسایت IMDB را بدست آورد. هم چنین این انیمیشن در جایزه سالانه بفتا (Bafta) موفق به دریافت عنوان بهترین انیمیشن شد و نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب هم بوده است.

کلمات کلیدی: مجله بازی های کامپیوتری، بازی های ایرانی، بازی های کامپیوتری، بازی های رایانه ای، طراحی بازی، مجله بازی‌جو، نشریه بازی‌جو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.