دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اینفوگرافی چیست؛ هر آنچه درباره طراحی یک اینفوگرافیک خوب باید بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اینفوگرافی چیست؛ هر آنچه درباره طراحی یک اینفوگرافیک خوب باید بدانید

کتاب اینفوگرافی چیست؛ هر آنچه درباره طراحی یک اینفوگرافیک خوب باید بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به آموزش یکی از مؤثرترین انواع محتوا می‌پردازد.

اینفوگرافی‌ها در طی سال‌های اخیر تکامل پیدا کرده‌اند و به یکی از ابزارهای ارتباط جمعی تبدیل شده‌اند. به طور کلی، هدف از تولید اینفوگرافی دسترسی به جامعه‌ی گسترده‌تری از مخاطبان از طریق ساده‌سازی موضوعات پیچیده و سازمان‌دهی آن‌ها در یک قالب قابل هضم است.

در بخشی از کتاب اینفوگرافی چیست؛ هر آنچه درباره طراحی یک اینفوگرافیک خوب باید بدانید می‌خوانیم:

برای درک بهتر تعریف اینفوگرافی بهتر است که در ابتدا نگاهی به ریشه این کلمه داشته باشیم. کلمه اینفوگرافیک (Infographic) در واقع از ترکیبی از دو کلمه information (به معنی اطلاعات) و graphic به وجود آمده است. لذا به زبان ساده، اینفوگرافی یک محتوای گرافیکی است که با هدف هضم و درک راحت‌تر و بهتر اطلاعات طراحی و تنظیم می‌شود. 
در اینفوگرافی از کمترین مقدار متن استفاده می‌شود و در عین حال، این پتانسیل را دارد که به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نمایش داده‌ها، توضیح مفاهیم، ساده‌سازی پیچیدگی‌ها، ترسیم روابط، نمایش روندها و ارائه آمار و ارقام مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

استفاده از تصاویر و آیتم‌های گرافیکی جذاب در اینفوگرافی باعث می‌شود که درک ایده‌های انتزاعی آسان‌تر شود؛ در واقع، یکی از دلایل عمده محبوبیت این نوع از محتوا در بازاریابی و آموزش دقیقاً همین موضوع است. اینفوگرافی با ایجاد یک قالب فشرده و قابل به اشتراک‌گذاری، انتقال اطلاعات را تسهیل و کارآمدتر می‌کند.

شاید تصور کنید که اینفوگرافی یکی از مدرن‌ترین انواع محتواست، اما در حقیقت ابزارهای ارتباط نوشتاری انسان‌های اولیه و زبان‌های تصویری و همچنین دیوارنگاره‌های هک شده بر دیواره غارها نیز به نوعی اینفوگرافی محسوب می‌شوند. در دهه 1920 میلادی آمارهای تصویری موسوم به ایزوتایپ به عنوان اجداد اینفوگرافیک‌های امروزی پا به عرصه وجود گذاشتند. از آن زمان با معرفی رایانه و اینترنت، تنها کاربرد و کارکرد آن‌ها گستردگی بیشتری پیدا کرده است.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان آموزش اینفوگرافیک، آموزش رایگان اینفوگرافیک، کتاب آموزش اینفوگرافیک، کتاب اینفوگرافیک، انواع اینفوگرافی، انواع اینفوگرافیک، چگونه اینفوگرافی بسازیم، کاربرد اینفوگرافیک، اینفوگرافی یا اینفوگرافیک، اینفوگرافیک چیست، چگونه اینفوگرافیک بسازیم، اینفوگرافیک رایگان، نمونه های اینفوگرافیک، طرح اینفوگرافیک، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.