دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جامع و مصور سوجوک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جامع و مصور سوجوک

آشنایی با سوجوک و موکسا (طب سوزنی مدرن کره ای)

این کتاب شامل توضیحات کامل درباره ی سوجوک و صدها عکس رنگی می باشد.

روش درمانی سوجوک اولین بار در سال 1121 میلادی توسط یک متخصص طب سوزنی به نام دکتر پارک جی وو به دنیا معرفی گردید. کاربرد این روش برای همگان با هر سطحی از دانش امکان پذیر است و خواننده پس از مطالعه کتاب خود تایید خواهد نمود که بهره گیری از آن کاملاً بی ضرر است.

روش درمانی سوجوک کشف جدیدی در عرصه پزشکی و از اهمیت ویژه ای برای انسانها برخوردار است. این روش توانسته است خود درمانی و مراقبت از خود را به سطح نوین و بالاتری ارتقا دهد. از آنجایی که بسیار ساده و استفاده از آن برای همگان امکان پذیر می باشد این امکان فراهم آمده است که به بسیاری از بیماری هایی که درمان آنها نیازمند به کارگیری روش های پرخرج توسط افراد حرفه ای بوده است با موفقیت و با کمترین دانش پزشکی در منزل افراد پرداخت.

سوجوک از تمامی روش های خود درمانی بسیار فراتر می رود. به علاوه خیلی هم موثرتر از گروه کثیری از شیوه ها و داروهایی است که به منظور درمان انواع بیماری ها در پزشکی غربی به کار می روند. ولی متاسفانه هنوز در حد شایسته ای شناخته نشده است. دلیل اصلی آن هم این است که علی رغم این که ریشه های این روش را باید در گذشته های خیلی دور جستجو نمود ولی در واقع روش جدیدی محسوب می گردد. این روش اولین بار توسط دکتر پارک جی وو در کره جنوبی کشف شد و اولین گزارش های علمی مربوط به آن به سال 1121 بازمی گردند. از آن تاریخ تاکنون استفاده از آن همواره رو به گسترش بوده است. هر چند که فرایند آشنایی جهانیان با آن طولانی، پیچیده و مستلزم تفکر است و احتمالاً ده ها سال به درازا می کشد ولی به هر حال روزی فرا خواهد رسید که استفاده از آن جزئی از زندگی روزمره میلیون ها تن از ساکنان کره زمین خواهد گشت.

..

کلمات کلیدی: طب سوزنی، سوجوک، طب کره ای، کتاب آشنایی با سوجوک، روش های خود درمانی، رفع سر درد، شناخت سوجوک، راهنمای ای اف تی، روش های انرژی درمانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.