دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب موقعیت و مشخصات کشورهای جهان (مختصر و مصور)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب موقعیت و مشخصات کشورهای جهان (مختصر و مصور)

کتاب موقعیت و مشخصات کشورهای جهان (مختصر و مصور) به قلم اسماعیل پورکاظم مجموعه‌ای مصور و کامل از همه‌ی کشورهای جهان با اطلاعات مختصری از آنهاست.

جهان سرشار از شگفتی‌های طبیعی بسیاری است که در اقصی نقاط جهان حضور دارند و انسان‌ها از آغاز خلقت همواره بواسطه سرشت جستجوگر و کنجکاو خویش برای کشف پدیده‌های شگرف مشتاق و پُر تلاش بوده‌اند.

امروزه بیش از 200 کشور جهان اعلام استقلال نموده‌اند و به عضویت سازمان ملل متحد پذیرفته شده‌اند که بسیاری از آن‌ها از شهرت کافی حتی در بین قشر تحصیل‌کرده دانشگاه‌ها برخوردار نیستند، آنچنان‌که دانش‌پژوهان و علاقمندان با دشواری قادرند موقعیت جهانی آن‌ها را در گستره‌ی جغرافیائی زمین بیابند و اطلاعات مکفی را حاصل نمایند.

کتاب حاضر با عنوان "موقعیت و مشخصات کشورهای جهان" احتمالا می‌تواند با فراهم ساختن مهم‌ترین اطلاعات هر کشور بطور مجرد در قالب یک جدول ساده، پرچم ملی و درج سه نقشه از وضعیت جهانی، منطقه‌ای و داخلی آنان به نیازهای آنی علاقمندان پاسخ گوید.

کلمات کلیدی: راهنمای کشورها، نقشه کشورهای جهان، اسم کشورهای جهان، معرفی کشورهای جهان، پرچم کشورهای جهان با نام، دانلود کتاب آشنایی با کشورهای جهان، اسامی کشورها بر اساس حروف الفبا، اطلاعات کشورهای جهان، تعداد کشورهای جهان، تعداد کشورهای کره زمین، تعداد کشورهای مستقل جهان، کلا چند کشور در جهان وجود دارد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.