دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تغذیه سالم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تغذیه سالم

کتاب تغذیه سالم در طول درمان سرطان ترجمه سارا نماینده و محمد نبی به شما در راستای تغذیه سالم در طول درمان سرطان و همچنین دوران بهبودی کمک خواهد کرد.

این کتاب برای افراد مبتلا به سرطان، خانواده آن‌ها و همچنین تمام کسانی است که به نوعی درگیر مراقبت از این بیماران و خرید مواد غذایی و آماده کردن وعده‌های غذایی برای آن‌ها هستند، مفید است.

حقیقتاً آشتی بین تغذیه سالم و سرطان می‌تواند سخت و مشکل آفرین باشد و همه افراد به یک روش تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. اصلاح عادات غذایی برای خیلی از ما کار واقعا سخت و بزرگی است و برای برخی دیگر سهل و آسان، خیلی‌ها هم در بین این دو دسته قرار می‌گیرند. اثرات رژیم غذایی به نوع سرطان تشخیص داده شده و روش درمانی آن بستگی دارد. در هر صورت، هدف نهایی برای همه یکسان است. تا آنجاییکه تغذیه سالم امکان داشته باشد و فرد بدن خود را در طول درمان در مقابل سرطان قوی کند.

کلمات کلیدی: دانستنی‌های سرطان، درمان سرطان، سرطان، تغذیه سالم، تغذیه و سرطان، پیشگیری از سرطان با تغذیه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.