دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش‌های افزایش بازدید سایت و نکاتی که حتماً باید بدانید

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش‌های افزایش بازدید سایت و نکاتی که حتماً باید بدانید

کتاب روش‌های افزایش بازدید سایت و نکاتی که حتماً باید بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، مهم‌ترین و اصولی‌ترین راهکارهای کسب موفقیت در زمینه‌ی افزایش رتبه‌ی سایت را آموزش می‌دهد.

راه اندازی یک وب‌سایت در واقع اولین قدم و احتمالاً مهم‌ترین اقدام یک کسب‌و‌کار آنلاین و یا یک استارتاپ اینترنتی برای موفقیت و پیشرفت است. اما برای به دست آوردن این موفقیت، باید کاری کنید تا وب‌سایت شما دیده شود. وقتی این بحث وسط باشد، یعنی ما در رابطه با بازدید و یا به اصطلاح کسب ترافیک وب‌سایت حرف می‌زنیم. این اولین دغدغه و خواسته‌ی هر صاحب تجارت آنلاینی است که بتواند با روش‌های گوناگون بازدید وب‌سایت خود را افزایش داده و در نهایت باعث افزایش رتبه‌ی سایت خود شود.

در بخشی از کتاب روش‌های افزایش بازدید سایت و نکاتی که حتماً باید بدانید می‌خوانیم:

این فقط کاربران اینترنتی نیستند که ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهند؛ بلکه ربات‌ها و ابزارهای آنلاین دیگری هم هستند که چنین بازدیدهایی رقم می‌زنند. این تعریف بسیار ساده با ظاهر فریبنده‌ای که دارد باعث شده تا اشتباهی بسیار رایج گریبان‌گیر وب‌مسترهای امروزی شود. اغلب این افراد حتی افراد با تجربه‌تر، تمام تمرکز و انرژی خود را به منظور "کسب بازدید" می‌گذارند. اما همانطور که ما بارها و بارها گفتیم، در بحث بازاریابی آنلاین، هیچ وقت کمیت بر کیفیت اولویت نخواهد داشت. این طرز فکری که اکثر وب‌مسترها با آن درگیر هستند، فقط بحث جذب "بازدید" است نه "بازدیدکننده واقعی" و همین مسئله باعث می‌شود تا تلاش‌های مستمر این افراد آن طور که باید نتیجه نداشته باشد. 

با این توضیحات باید گفت که تمرکز اصلی شما نباید فقط روی تعداد بازدیدهای کسب شده باشد، بلکه باید روی مسئله نرخ تبدیل تمرکز کنید. مسلماً هرچه بازدیدهای کسب شده بیشتر باشد، شانس افزایش نرخ تبدیل نیز بیشتر می‌شود. در مبحث بازاریابی اینترنتی،  نرخ تبدیل یا Conversion Rate به نرخ تبدیل شدن کاربران و بازدیدکنندگان معمولی به مشتری گفته می‌شود. درنتیجه تمام تمرکز شما باید روی این مسئله باشد. در غیر این صورت حتی اگر میلیون‌ها بازدید هم داشته باشید، سودی برای شما وجود نخواهد داشت. مگر اینکه از کسب بازدید فقط به منظور دریافت سفارش تبلیغات نمایشی استفاده کنید.

کلمات کلیدی: seo، سئو، ترفندهای سئو، افزایش رتبه سایت در گوگل، بالا بردن سایت در سرچ گوگل، بهینه سازی وب سایت seo، بهینه سازی سایت چیست، آموزش seo، دانلود کتاب سئو گوگل، بهترین کتاب آموزش سئو، آموزش بهینه سازی سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، آموزش سئو pdf، پی دی اف seo، افزایش بازدید وب سایت، راه های افزایش بازدید سایت، راه های افزایش ترافیک وب سایت، سئو سایت، بهینه سازی وب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.