دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش گوگل ترندز؛ چطور از این ابزار برای رشد کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش گوگل ترندز؛ چطور از این ابزار برای رشد کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟

کتاب آموزش گوگل ترندز؛ چطور از این ابزار برای رشد کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به معرفی روشی رایگان و کاربردی جهت بهبود محتوای سایت می‌پردازد.

دغدغه‌ای که همیشه وجود داشته این بوده که در وب‌سایتمان چه بنویسیم و یا اینکه چطور استراتژی‌های تولید محتوایمان را طراحی کنیم. یعنی اینکه روی چه کلمه‌ی هدف مرتبط با تجارت‌مان و در چه بازه‌ی زمانی تمرکز کنیم. این دقیقاً همان چیزی است که گوگل ترندز به شما می‌گوید.

در بخشی از کتاب آموزش گوگل ترندز؛ چطور از این ابزار برای رشد کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟ می‌خوانیم:

گوگل ترندز وب‌سایتی است که امکان مشاهده «ترند» یا روند جستجوی کلمات کلیدی، موضوعات و عبارات مورد نظر در طول بازه‌های زمانی خاص را فراهم می‌کند. از این ابزار قدرتمند می‌توان با اهداف مختلفی از جمله تحقیق مقایسه‌ای درباره کلمات کلیدی و همچنین تشخیص رشد ناگهانی حجم جستجو به دلایل و مناسبت‌های مختلف به منظور انجام اقدامات مقتضی استفاده کرد.

گوگل ترندز آمار روندهای جستجو را از زمان شروع جمع‌آوری اطلاعاتش، یعنی از سال 2004 میلادی در اختیار عموم می‌گذارد. البته این ابزار سودمند در سال 2006 تحت عنوان Insights for Search عرضه و در سال 2012 با گوگل ترندز ادغام شد.

گوگل در ابتدا اطلاعات گوگل ترندز را زیاد به روزرسانی نمی‌کرد؛ به عنوان‌مثال، از ماه نوامبر سال 2006 میلادی تا ماه مارس سال 2007 هیچ آمار جدیدی در این سیستم ثبت نشد، اما از ماه ژوئن سال 2007 اطلاعات این سیستم به طور منظم به روز شده است. گوگل در سال 2013، قابلیت مشاهده و جستجوی ترندز یا روندهای جاری جستجو را برای یوتیوب، بخش جستجوی تصاویر و Google Shopping نیز اضافه کرد و از سال 2017 اطلاعات گوگل ترندز به صورت فوری و در لحظه به روز می‌شود.

کلمات کلیدی: گوگل ترندز چیست، آموزش گوگل ترندز، کاربرد گوگل ترندز، آمار جستجوی کاربران گوگل، ترفند های گوگل، جستجوگر گوگل، بهینه سازی وب، تجارت الکترونیک، مهارتهای لازم در تجارت الکترونیک، تجارت در اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.