دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کنترل و مدیریت ترس و استرس در سخنرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کنترل و مدیریت ترس و استرس در سخنرانی

کتاب کنترل و مدیریت ترس و استرس در سخنرانی اثر یاسر کشاورزی در مورد ترس و چگونگی ایجاد آن سخن می‌گوید، هم‌چنین راهکار‌هایی برای مقابله با آن ارائه می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید تا حد زیادی ترس‌های خودتان را مدیریت کرده و به جایگاهی که دوست دارید برسید.

یکی از سوالات و دغدغه‌ها و سوالات افرادی که در معرض صحبت کردن در مقابل جمع قرار دارند این است که ما زمانی که می‌خواهیم جلوی جمع صحبت کنیم و یا وقتی که می‌خواهیم با شخصی که از جایگاه اجتماعی بالای در جامعه برخوردار است صحبت کنیم و خیلی از موارد مشابه استرس می‌گیریم، می‌ترسیم، اعتماد به نفس ما پایین می‌آید و نمی‌توانیم این کار را به راحتی انجام داده و به نتیجه‌ی دلخواه خود برسیم. ترس از سخنرانی و صحبت کردن در مقابل جمع همیشه وجود داشته است و همه‌ی افراد با آن بارها روبرو شده‌اند. حتی سخنرانان بزرگ دنیا هم وقتی که در مقابل جمع قرار می‌گرفتند می‌ترسیدند. زمانی که با یک موقعیت جدید آشنا نباشیم و باید در آن موقعیت قرار بگیریم ترس و استرس به سراغ ما می‌آید. پس می‌بینید که ترس همیشه وجود دارد. کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید بتوانیم ترس را مدیریت کنیم.

کلمات کلیدی: کتاب های ارتباط و روابط عمومی، ترس از سخنرانی، استرس، مدیریت استرس، روانشناسی استرس، سخنرانی، مهارت های سخنرانی، هنر سخنوری، آموزش فن بیان، سخنرانی حرفه ای، کتاب آموزش سخنرانی، فن بیان، آموزش سخنرانی و فن بیان، آموزش سخنرانی، مهارت های گفتاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.