دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مزارع شناور: ایده‌ای کارآمد برای مناطق ساحلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مزارع شناور: ایده‌ای کارآمد برای مناطق ساحلی

کتاب حاضر با عنوان "مزارع شناور: ایده‌ای کارآمد برای مناطق ساحلی" به قلم اسماعیل پورکاظم به تحریر درآمده است. چرا باید مزارع کشاورزی را بر محدوده خاصی از کره زمین مستقر ساخت درحالیکه می‌توان آنرا در هر جائیکه مایلید بر سطح آب‌های راکد و حتی اقیانوس‌ها ایجاد کنید؟

زمانیکه قادر به پیدا کردن محلی برای احداث خانه و سکونتگاه بر سطح زمین نیستید، احتمالاً آنرا بصورت شناور بر سطح آب‌ها می‌سازید. این شیوه از اصولی است که در مناطق طوفان پذیر و سیل گیر تا شهرهای ساحلی حاشیه خلیج‌ها ابداع گردیده‌اند و این امکان را بوجود می‌آورد تا از شرایط منطقه‌ای و تغییرات اقلیمی بخوبی بهره گیرند و اراضی معمولی را برای سایر امور اقتصادی بکار ببرند.

بیش از 70 درصد گسترۀ زمین را دریاها و اقیانوس‌ها تشکیل می‌دهند لذا لازم است که قبل از رسوخ به اعماق فضای لایتناهی به مهار پهنۀ آب‌ها پرداخته شود، بدون آنکه آن‌ها را آلوده سازند لذا باید مهارت و تکنولوژی لازم برای چنین اهداف بزرگی فراهم شوند تا غذای کافی برای جمعیت روزافزون بشر تدارک گردد.

کتاب حاضر شامل عناوین موضوعات به شرح زیر است:

1) مزارع شناور
2) زراعت گیاه غده‌ای تارو
3) سزبانیا؛ کود سبز شالیزار
4) برنج چسبناک
5) برنج چهار کربنه (C4)
6) برنج طلائی
7) برنج چند ساله
8) برنج آپلند
9) برنج آب‌های عمیق و برنج شناور
10) برنج رنگی
11) باغ‌های ژاپنی
12) باغ‌های آبی
13) چمن‌های ورزشی

کلمات کلیدی: داتلود کتاب کشاورزی، مزارع شناور، زراعت گیاه، برنج شناور، مناطق ساحلی، زراعت گیاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.