دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هدف گرائی و هدف گریزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هدف گرائی و هدف گریزی

بررسی تاریخ جامعه در ابعاد وسیع بیانگر واقعیت های بسیار ژرف و شگفتی آوریست که توانسته است در ازای زمان و پهنۀ تاریخ، هر روز طرح نوین و متعالی تری از انسان بدست داده وبگوشۀ دیگری از این عالم آشنا شده و در برابر اسرار بدیع این آفریدة بزر گ و آفرینش اعجاب انگیز، احساس کوچکی و حقارت نموده و در نهایت امر هم در برابر آفریدگارش، سر به سجده گذارد.

روی احساس همین واقعیت است که بزرگترین دانشمندان و حکماء، آنگاه که متوجه گوشه ای از این جهان پر راز و اسرارآمیز شده اند، به نارسائی اندیشۀ خویش اعتراف کرده و بر آن شده اند تا بحث در این موضوع را متناسب با فقط اندیشه و نظر خویش ندانسته و بر مبنای(نه همین است و بس) مورد ارزیابی قرار دهند. چه ذهن وقاد این بزرگان از یک طرف متوجه عظمت اسرار وجودی انسانی بوده و با در نظر گرفتن قلتِ درک خویش که با همۀ کمی خود بحری
بی کرانه را شبیه تر است  اصل جزمیتِ مسخرۀ غیر خردمندانه را، دون شأن خویش و نیز دون مقام والای انسانیت دانسته و نخواسته اند عظمت انسان را فدای پندارهای ظاهراً خردپسندانه نمایند.

کلمات کلیدی: هدف در زندگی، هدف گرایی، هدف گزینی، آرمان گرایی، انتخاب هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.