دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آری به زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آری به زندگی

کتاب آری به زندگی مجموعه‌ای از سخنرانی‌های ویکتور فرانکل، نویسندۀ کتاب معروف «انسان در جستجوی معنا» را پس از آزادی‌اش از اردوگاه کار اجباری نازی‌ها در بر دارد که ارزش حقیقی زندگی را بازگو می‌کند.

در این کتاب به شناخت و درک عمیق ارزش زندگی دست می‌یابید و فرانکل مکرر می‌گوید که حتی با وجود شرایط پیچیده و بی‌رحمانه زندگی باز هم نباید تسلیم شوید. این موضوع توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب نموده، چرا که انسان امروزی با شرایط کنونی و وضعیت همه‌گیری کرونا بیش از همیشه به آن نیاز دارد.

در بخشی از کتاب آری به زندگی می‌خوانیم:

تصور کنید که در یک سالن کنسرت نشسته‌اید و در حال گوش کردن به سمفونی مورد علاقه‌تان هستید و صدای قطعات محبوب‌تان در گوش‌تان طنین افکنده است. به حدی تحت تأثیر موسیقی قرار گرفته‌اید که لرز به وجودتان می‌افتد. حالا تصور کنید که ممکن است یک نفر (امکانی که از نظر روان‌شناسی بسیار بعید است) در همین لحظه از شما بپرسد آیا زندگی‌تان معنایی دارد؟ معتقدم که با من هم‌عقیده هستید که در این مورد بگویید که فقط می‌توانید یک پاسخ به او بدهید و آن این است: «آن‌قدر این قطعات زیبا بود که ارزشش را داشت فقط برای همین یک لحظه زندگی کنم!»

کلمات کلیدی: راه و رسم زندگی، کتاب آری به زندگی ویکتور فرانکل، خرید کتاب آری به زندگی، موفقیت در زندگی، مهارت های زندگی، روانشناسی عمومی، روان درمانی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیتهای فردی، خودسازی، هدف گذاری، نگرش مثبت، رسیدن به خواسته ها، قدرت ذهن، رسیدن به آرامش، آموزش خودباوری، خودشناسی، yes to life، yes to life in spite of everything، Viktor Frankl، نظریه معنا درمانی ویکتور فرانکل، فرانکل ویکتور امیل، ویکتور امیل فرانکل، کتاب علی رغم همه چیز آری به زندگی، معنا درمانی، زندگی شاد، هدف گزینی، معنا درمانی در روانشناسی، تکنیک های معنا درمانی، تعریف معنای زندگی، خوشبختی، راهنمای موفقیت، تغییر زندگی، شاد زیستن، ذهن، کتاب پرفروش، عزت نفس، Viktor E Frankl، Viktor Emil Frankl،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.