دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلید طلایی شادکامی و کامیابی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلید طلایی شادکامی و کامیابی

کتاب کلید طلایی شادکامی و کامیابی نوشته‌ی ریچارد دنی از پر فروش ترین کتاب های سال اروپا است.

ریچارد دنی (Richard Denny) تاجری بسیار موفق است. او رئیس تشکیلات ریچارد دنی و نویسنده‌ی سه کتاب پرفروش: Selling to win، Motivate to win و Speak for your self است. ریچارد بیش از 25 سال است که ایده‌هایش را در مورد موفقیت و پیشرفت با جهانیان در میان می‌گذارد. او یک سخنران پرطرفدار است که به معنای واقعی کلمه به هزاران نفر کمک می‌کند تا موفق شوند.

این کتاب برای هرکسی که می‌خواهد در زندگی‌اش به موفقیت دست یابد نوشته شده است. شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. هر نظریه و عقیده‌ای را که با شما درمیان می‌گذارم بر اساس تجربیات شخصی خودم است و به شما اطمینان می‌دهم پندهای عملی را که ارائه می‌دهم کارساز خواهد بود، بدین طریق ضمانت می‌کنم اصولی را که شرح می‌دهم برای من و خانواده‌ام و تعداد بیشماری از مردم که از اقبال خوبم با آن‌ها دیدار داشته‌ام، موفقیت و شادی به ارمغان آورده است. اکنون می‌خواهم شما نیز به موفقیت نائل شوید، پس به هرچه که در این‌جا آورده‌ام عمل کنید. در آن صورت استعدادهای نهفته‌ی شما نیز در جهت رسیدن به موفقیت و شادی شکوفا خواهد شد.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، رسیدن به خوشبختی، داشتن زندگی شاد، خوشبختی، زندگی شاد، پرفروش ترین کتاب اروپا، روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، تغییر زندگی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.