دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاربرد و سرویس تراکتور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاربرد و سرویس تراکتور

کتاب کاربرد و سرویس تراکتور نوشته‌ی حمید احدی، علی اصغر الماسی، سید حسین شهر آیینی و فرزان کرمی شما را با انواع تراکتور و ساختمان آن‌ها، چگونگی کار کردن با تراکتور و نکات ایمنی لازم آن آشنا می‌کند.

افزایش روزافزون جمعیت جهان و نیاز شدید آن‌ها به غذا، نیاز به تلاش بیشتر برای تولید و تأمین مواد غذایی دارد. دست یافتن به این هدف با گسترش کشاورزی و فراوری مواد خوراکی انجام پذیر است. برای تولید بیشتر غذا باید نیروی زیادی در بخش کشاورزی به کار گرفته شود تا بتوان در همه شرایط و متناسب با آب و هوای مناطق گوناگون اقدامات لازم را انجام داد.

در طول زمان تلاش زیادی برای جایگزین کردن موتور و ماشین به جای نیروی انسانی شده و در نهایت منجر به مکانیزه شدن کشاورزی امروزی گردیده است. تراکتور یکی از عوامل مهم مکانیزه شدن کشاورزی است. بهره برداری درست از تراکتور نیاز به دانش کافی دربارهٔ تراکتور، کاربرد و سرویس آن دارد.

در بخشی از کتاب کاربرد و سرویس تراکتور می‌خوانیم:

تراکتورهای چرخ لاستیکی: تراکتورهای چرخ لاستیکی رایج در ایران دارای دو محور و چهار چرخ هستند. محور جلوی این تراکتورها دو چرخ دارد که برای فرمان دادن به کار می‌رود. دو چرخ عقب محرک‌اند و تراکتور را به حرکت در می‌آورند. برخی از انواع این تراکتورها دارای دو جفت چرخ در عقب هستند (تراکتور شش چرخ).

در نوع دیگر این تراکتورها که توان مالیندی بیشتری دارند علاوه بر دو چرخ محرک عقب، چرخهای جلو نیز محرک است. برخی از انواع این تراکتورها دارای دو جفت چرخ در جلو و دو جفت چرخ، در عقب می‌باشند (تراکتور هشت چرخ).

کلمات کلیدی: مهندسی کشاورزی، ماشین های کشاورزی، انواع تراکتور، توان تراکتور، ویژگی های تراکتور، سرویس تراکتور، اجزای موتور تراکتور، آشنایی با تراکتور، آشنایی با قطعات تراکتور، اجزای تشکیل دهنده تراکتور، آشنایی با قطعات تراکتور، انواع قطعات تراکتور، نام قطعات تراکتور، آشنایی با قطعات تراکتور، اجزای تشکیل دهنده تراکتور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.